کارگاه تخصصی آموزش سئو با خودآموز سئو (مقدمات تا حرفه ای)

فیلم آموزش سئو به زبان فارسی

خودآموز سئو (آموزشی از نوع بی نهایت – مقدماتی تا حرفه ای)

به نام خدا ، سلام و خسته نباشید به شما کاربران گرامی دانشجویار

در خدمتتون هستیم با یکی از دوره های بسیار کاربردی و بی نظیر در زمینه سئو و بهینه سازی وبسایت ، آموزشی بی نظیر از مدرسی کارآمد که با مطالعه سرفصل های آموزش به قدرت و کارآیی آن پی خواهید برد.

 

آموزش جامع ویدئویی سئو و بهینه سازی سایت

بسته ویدئویی آموزشی سئو سایت شما را گام به گام با مباحث سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو و کسب بازدید بیشتر از گوگل و رتبه های بهتر آشنا می سازد.

 

مزایای بسته ویدئویی خودآموز سئو سطح ۳

آموزش ویدئویی با کیفیت عالی و با تدریس محمد مرادی متخصص سئو

انجام تمرینهای واقعی و عملی به هنگام هر آموزش
۷ روز ضمانت بازگشت وجه در صورت عدم یادگیری
به جرأت می توان بسته آموزشی خودآموز سئو جزو معدود مجموعه ویدئوهای آموزش عملی سئو در قالب کارگاهی و بصورت پروژه محور می باشد که دقیقاً از نقطه صفر صفر یعنی قبل از زمانی که سایت متولد شود شروع به شکل گیری و راه اندازی چارچوب درست و اصولی سئو سایت تا فاینال کار می باشد یعنی زمانی که می توانید سایت خود را با بسیاری از کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل بین بزرگان ببینید و دیگران نیز شما را همجون بزرگان ببیند.
آموزشی از نوع بی نهایت؛ چون که این نوع آموزش سئو با برند خودآموز سئو همچنان ادامه خواهد شد و همزمان با الگوریتم ها و تکنیک های جدید آپدیت می شود.
اما شما با تهیه این مجموعه ضمن دلگرمی و تشویق ما برای ساخت ادامه فرایند آموزشی، بخوبی یاد می گیرید چطور دامنه ای در راستای موفقیت سئو سایت خود ثبت کنید، تکنیک های موجود در این راه را خواهید آموخت و همچنین اداره و مدیریت یک سایت با حفظ قوانین و رعایت استانداردهای سئو را فرا خواهید گرفت.
تک تک ویدئوها حاصل تجربیات شخصی مدرس دوره محمد مرادی در طی بیش از ۴ سال سابقه تدریس در زمینه سئو و همچنین انجام پروژه های متعدد سئو و نیز مشاوره سئو در انجمن های مطرح ایران و افراد مختلف می باشد.
این مجموعه کامل تشکیل شده از:
آموزش تخصصی سئو سطح ۱ (سئو مقدماتی و متوسطه)

قیمت اصلی مجموعه ۱۴۵۰۰۰ تومان می باشد که شما با خرید پک کامل بصورت یکجا می توانید با ۱۲۸۰۰۰ تومان تهیه نمائید.

نوشته کارگاه تخصصی آموزش سئو با خودآموز سئو (مقدمات تا حرفه ای) اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی