برپایی سمینار سنگ های قیمتی

سمینارعلمی تخصصی در حوزه سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی با حضور کوین مورای – معاون منطقه اقیانوسیه و استاد دانشگاه ملبورن استرالیا – در حاشیه برپایی جشن شهر جهانی مشهد برگزار می شود.

بخش هنری تبیان

 در جریان برگزاری جشن شهر جهانی مشهد، سمیناری علمی تخصصی به همین منظور توسط یکی از داوران دعوت شده برای شرکت در این مراسم در تاریخ ۳۱ مرداد برگزار می شود.

در این کارگاه تخصصی آموزشی، دکتر کوین مورای – معاون منطقه اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی و استاد دانشگاه ملبورن استرالیا – با حضور ۳۰ نفر از صنعتگران، طراحان و تجار حوزه سنگ های قیمتی در شهر مشهد به طرح مسائل و موارد دارای اهمیت در حوزه تولید، فروش و صادرات سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی می پردازد.

جشن شهر جهانی مشهد با حضور مسعود سلطانی فر – معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی -، رشیدیان – استاندار خراسان رضوی -، غدا هیجاوی – رییس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی -، کوین مورای – معاون منطقه اقیانوسیه -، احمد الفارسی – نایب رییس صنایع دستی عمان -، بهمن نامورمطلق – معاون صنایع دستی – و جمعی از مدیران و مقامات کشوری و استانی عصر روز ۲۸ مردادماه در هتل همای شهر مشهد برگزار می شود.

پیش از این نیز کوین مورای کارگاه آموزشی با محوریت دستیابی به بازارهای داخلی و خارجی جدید با هدف آشنا کردن شرکت کنندگان با مبانی و اصول توسعه صنایع دستی و بررسی بازارهای داخلی و خارجی جدید برگزار کرده بود.


منبع:روابط عمومی معاونت صنایع دستی

نگارگری، صنعت است یا نقاشی؟

انواع صنایع دستی-بخش دوم

انواع صنایع دستی+عکس

صنایع دستی با ویژگی هایی منحصر به فرد

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
سایت موسسه فرهنگی تبیان > بخش هنری