قابلیت شارژ سریع گوشی های سامسونگ را غیر فعال کنید!

قابلیت شارژ سریع گوشی های سامسونگ را غیر فعال کنید!

امکان شارژ سریع گوشی های هوشمند یکی از امکانات فوق العاده و پر طرفدار در بین کاربران است ؛ تقریبا اکثر شرکت های تولید کننده تراشه نسخه ای از این فناوری را ارائه کرده اند. اما شارژ سریع گوشی های هوشمند و تبلت ها همیشه راه کار مثبتی نیست و بهتر است در استفاده از این گزینه دقت بیشتری به خرج دهید.

در میان کمپانی هایی که امکان شارژ سرسع دارند، سامسونگ این اجازه را به شما داده است که امکان شارژ سریع گوشی خودتان را غیر فعال کنید. اما چرا این کار را بکنیم؟

فناوری شارژ سریع به گونه ای عمل می کند که در مدت زمان بسیار کوتاهی انرژی مضاعفی را در باتری گوشی ذخیره می کند و این باعث افزایش حرارت در بیشتر و یا حتی تمام قطعات گوشی می شود و این می تواند آسیب های سخت افزاری جدی به گوشی وارد کند و مهم ترین آن کاهش عمر باتری است! البته اگر گوشی در حین شارژ در محیطی خنک باشد این آسیب ها کمتر خواهد بود. اما برای زمان های دیگر لازم است گاهی این قابلیت را غیر فعال کنید.

چگونه قابلیت شارژ سریع سامسونگ را غیر فعال کنید؟

در گوشی های سامسونگ گلکسی با اندروید ۶ می توانید قابلیت شارژ سریع را غیر فعال کنید. برای این کار ابتدا به قسمت تنظیمات گوشی Settings رفته و گزینه Battery را انتخاب کنید ، حال در قسمت Scroll Down ( پایین صفحه ) یکی از دو گزینه زیر و یا هر دو را مشاهده خواهید کرد:

۱٫Fast Cable Charging

2.Fast Wireless Charging

گزینه اول مربوط به شارژ سریع به کمک کابل ( از طریق شارژر ) و گزینه دوم قابلیت شارژ سریع بی سیم است که بسته به نوع گوشی می توانید این گزینه ها را فعال یا غیر فعال کنید.

“پیروز باشید”

نوشته قابلیت شارژ سریع گوشی های سامسونگ را غیر فعال کنید! اولین بار در آموزش برنامه نویسی | </ آکادمی لرن فایلز > پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی |