دوره ی آموزشی ۳ds max 2016 – بخش پایانی . دوبله فارسی

۳ds max 2016  – بخش پایانی

در این بخش فصل های ۱۲ تا ۱۹ ارائه می شود

شما در این دوره شروع به ایجاد مدل های سه بعدی پیشرفته و انیمیشن بوسیله ۳ds max 2016 میکنید. اغلبِ تکنیک های مناسب برای مدل سازی سلاح، کاراکتر و اشیاء محیط رو از مدل سازی Spline و NURBS تا سطح Subdivision و پالیگان را خواهید آموخت. سپس چگونگی ساخت hierarchy ها،انیمیت کردن بوسیله کی فریم ها، شکل دادن منحنی های تابع و اختصاص دادن محدودیت ها رو می آموزید. همچنین یک مرور کلی از راه اندازی دوربین ها، صحنه های روشنایی در یک تنظیم استودیو ساده و ایجاد متریال ها بوسیله Slate Material Editor رو فراهم میکنیم . در پایان، در مورد گزینه های رندرینگ سخت افزار و نرم افزار، و واقع گرایانه تر کردن پروژه های خود بوسیله تاری حرکت، نور غیر مستقیم و عمق میدان آموزش میدهیم .

مباحث عبارتند از:
-نویگت اینترفیس و نما ها
-مفهوم Modifier Stack
-مدل سازی با پالیگان ها و سطوح زیر بخش
-حجاری Freeform
-مدل سازی با Spline و NURBS
-لینک کردن اشیاء در سلسله مراتب
-مدل سازی برای گرافیک حرکت
-فریم تصاویر با دوربین ها
-ایجاد و ویرایش Keyframe ها
-کنترل نور ها و سایه ها
-ساخت متریال ها
-تکسچرینگ با بیت مپ و رویه ای ها
-پینت کردن اشیاء بوسیله Viewport Canvas
-رندر یک دنباله
-اضافه کردن جلوه های ویژه بوسیله Mental Ray

برای خرید بخش اول دوره کلیک کنید .

اطلاعات مترجم :

نام و نام خانوادگی: علیرضا ایزدی
مقطع تحصیلی : کارشناسی 
رشته تحصیلی : کامپیوتر – نرم افزار            
تخصص: بازیسازی با موتور آنریل انجین و گیم میکر،مدل سازی با ۳ds max، آشنا با زبان های برنامه نویسی جاوا و اندروید و علاقه مند به ترجمه متون انگلیسی

 

 

 

نوشته دوره ی آموزشی ۳ds max 2016 – بخش پایانی . دوبله فارسی اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی