خرید آپاجی توسط گوگل

خرید آپاجی توسط گوگل

آپاجی به عنوان پلت فرمی برای مدیریت API و تجزیه و تحلیل و پیش بینی نرم افزاری شناخته شده است و در این زمینه ها  از موفق ترین کمپانی ها است. پس خرید آپاجی توسط گوگل  در روز جمعه برنامه های خود را برای تصاحب Apigee به ارزش ۶۲۵ میلیون دلار منتشر کرد. API یا رابط های کاربری نرم افزار برنامه نویسی، یک جزء کلیدی کمپانی مانند یک زرادخانه ی دیجیتال است، که توسعه دهندگان را قادر به ادغام خدمات خارج از تلفن همراه با برنامه های مبتنی بر وب می سازد. در حقیقت، شرکت تحقیقاتی فورستر پیش بینی کرده هزینه های مدیریت API نزدیک به ۳ میلیارد دلار در سال ۲۰۲۰  خواهد رسید که مبلغ بسیار هنگفتی است.

برنامه های گوگل برای آپاجی

در حالی که شرکت های بسیاری برای ارائه ابزار مدیریت API وجود دارد، گوگل می گوید که این شرکت ها نیز برای پشتیبانی پیرامون ویژگی هایی مثل امنیت، تست پشتیبانی و تجزیه و تحلیل به Apigee مراجعه کرده و کارشان به این شرکت کشیده می شود. به گفته دایان گرین ” علاوه بر این از راه حل های API ارایه شده شرکتِ Apigee با Google Cloud به مشتریان ما این امکان را می دهد تا در کسب و کار خود پشتیانی دیجیتالی با کیفیتی بسیار بالا را به مشتریان خود ارایه دهند و به آن سرعت ببخشند ” که در یک پست در وبلاگ گوگل کلود پلت فرم به این موضوع اشاره کرده است همچنین گفت “Apigee کار را بسیار آسان تر می کند تا API های لازم اجرا شود و این کار را به بهترین نحو انجام می دهد.”

در حال حاضر، تعدادی زیادی از شرکت ها و نام های تجاری، از جمله والگرینز، مصرف کننده پلت فرم API شرکت Apigee  هستند که با استفاده Apigee مدیریت عکس ها و نسخه های رابط برنامه کاربردی را انجام می دهند و آن را به توسعه دهندگان شخص ثالث فراهم می کند.
حرکت به جلوی گوگل با خرید Apigee گوگل اعلام کرد که قصد دارد به استفاده از پلت فرم مدیریت API شرکت Apigee به تقویت موتور Google App و Google Container بپردازد و در نهایت خدمات ارایه شده توسط API  را آسان تر سازد. علاوه بر این، گوگل گفت: که در نهایت پلت فرم Apigee با ابزار مدیریت Kubernetes که منبع باز هستند ترکیب و یکی می شود.

دایان گرین گفت: “در نگاهی به آینده، Kubernetes برای کمک به شرکت و کنترل و دید بهتر به چگونگی سیستم های داخلی خود در ارتباط با یک دیگر که از بخش تازه ای از گسترش خدمات صحبت می کند، یکپارچه خواهد شد. مثل همیشه، ما مطمئن می شویم که این قابلیت ها در فضای ابری نیز در دسترس عموم باشند تا در هر محل قابل استفاده باشند.”

باید منتظر شد و دید که این گوگل با این خرید ارزشمند خود چه کاری می کند

با تشکر از همراهی شما

نوشته خرید آپاجی توسط گوگل اولین بار در آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز