دوره آموزش کامل برنامه نویسی به زبان جاوا-متوسطه

با عرض احترام و ادب خدمت تمامی دوستان دانشجویاری عزیز

در ابتدای سخن لازم هست که از تمامی دوستان عزیز بابت دیرکرد این دوره آموزشی متوسطه عذر خواهی کنم و امیدوارم با ارائه این دوره جامع خوشحالشون کرده باشم . یادگیری و آموزش هر دو واقعا لذت بخش هستند و خدا رو شکر بنده به عنوان یک دانشجو و مدرس هر دو لذت رو دارم و این شادابی و نشاطم را با شما بزرگواران هم به اشتراک می گذارم.

اگر دوستان عزیز یادشون باشه بنده دوره آموزش کامل برنامه نویسی به زبان جاوا- مقدماتی را به صورت رایگان در دانشجویار قرار دادم. بسیار برای اون دوره زحمت کشیدم و با تیم بزرگ دانشجویار صحبت کردم و مشتاقانه دوره مقدماتی را به صورت رایگان در سایت بنیاد علمی آموزشی دانشجویار قرار داند. در همین قسمت از نوشته جا داره از تمامی این تیم زحمت کش تشکر کنم . دوستان عزیز برای دوره مقدماتی زحمات زیادی کشیده شده است، این پیشنهاد رو دارم که حتما اول دوره مقدماتی را مشاهده کنید و سپس با خیال راحت به سراغ بخش متوسطه بیایید.

بنیاد علمی و آموزشی دانشجویار با شعار عملیاتی “یادگیری آسان و کاربردی” پا به عرصه تهیه فیلم های آموزشی کاربردی کرد و شکر خدا با استقبال شما عزیزان قرار گرفت . بنده یک دانشجو هستم که با تمام خلق و خوی دانشجویان کشورم آشنا هستم و می خوام در اینجا رسالت بزرگ و مهم دانشجویار رو به شما عزیزان بیان کنم:

” تنها نگاه کردن به فیلم های آموزشی شما را تبدیل به یک برنامه ساز تبدیل نمی کنه ”

لطفا بر روی جمله ی بالا فکر کنید دوستان عزیز . من عاجزانه از تمامی بزرگواران خواهش می کنم که حتما به جزوات آموزشی مختلف ، کتاب های آموزشی، وبلاگ بزرگان که تجربیاتشان را به صورت رایگان در خدمت شما قرار می دهند به صورت ویژه توجه داشته باشید و این رو نگید که من این فیلم ها رو نگاه کنم به اوج قله ی برنامه سازی و نرم افزار می رسم که وقتی این موضوع رو به خودتون بگید مطمئن باشید که هیچ تلاشی نخواهید کرد که شرایط رو برای خودتون تغییر بدید و تنها دلتون رو خوش خواهید کرد که من فیلم آموزشی نگاه کردم .

اگر شما دوستان گلم پکیجی از آموزش رو همراه خودتون کنید مطمئن باشید که به قله افتخار در برنامه سازی و نرم افزار خواهید رسید شک نکنید. این پکیج شامل فیلم اموزشی+جزوه+کتاب اموزشی+ کد های مختلف آموزشی هست که در این راه بنده شما رو کمک خواهم کرد .

از دوستان عزیز این خواهش رو دارم حتما ۲۱ روش های بنده که به صورت فیلم های آموزشی کوتاه مدت در دانشجویار برای شما تهیه کردم را نیز مشاهده کنید و در رابطه با کسب و کار حتما پیشنهاد می کنم مطالعات جانبی را هم فراموش نکنید.

این دوره در صورتی که دوره مقدماتی را نگاه کرده باشید پیش نیاز دیگری جز علاقه مندی شما ندارد و همین علاقه کافیست .

امیدوارم که این دوره برای شما دوستان عزیز جرقه فعالیت های مختلفی در زندگیتون باشه و بنده به عنوان یک فرد کوچیکی از این خانواده دانشجویار تونسته باشم تاثیر مناسبی را در روند یادگیری شما در زبان برنامه نویسی جاوا داشته باشم .

نکات و تذکرات:

۱- در صورت داشتن هر گونه پیشنهاد ، نظر، انتقاد و سوالی می توانید از طریق ایمیل هایی زیر با بنده در تماس باشید :

younessi.behnam@gmail.com

info@b-younessi.ir

۲- تمامی اسلاید هایی که در این آموزش استفاده کرده ام را می توانید دانلود فرمایید

۳- مجموعه کد های آموزشی همراه با کد های دو ترم بنده نیز موجود هست که می توانید دانلود بفرمایید.

۴-جزوات آموزشی به زبان فارسی برای دانشگاه بناب هم قرار دارد که می توانید از آن ها نیز استفاده کنید.

نوشته دوره آموزش کامل برنامه نویسی به زبان جاوا-متوسطه اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی