کنفرانس ایگنایت؛ امنیت و کلود

کنفرانس ایگنایت ؛ امنیت و کلود

دنیای دیجیتال امروز دچار دگرگونی هایی زیادی شده است. به طوری که مایکروسافت در افتتاحیه کنفرانس ایگنایت امروز اعلام کرد. کنفرانس ایگنایت امسال در مورد همه چیز است. اکنون دیوایس ها تعداد بیشماری کاربر دارند و مایکروسافت معتقد است که امنیت، هوش مصنوعی و پلت فرم های کلود به عنوان قطعه کلیدی که سهولت در کارها خواهد شد. کنفرانس ایگنایت ؛ امنیت و کلود را شامل می شود و مایکروسافت بر روی آن ها بسیار کار کرده و قابلیت های جدیدی از آن ها را به نمایش می گذارد.

آینده مایکروسافت و دنیای تکنولوژی

جانسون التوف (Judson Althoff) معاون اجرایی  کسب و کار های جهانی و تجاری در مایکروسافت، در یک پست در وبلاگ گفت“ با هر تکامل در دنیا و پیشرفت فزاینده و پیچیده تکنولوژی چشم انداز تهدید سایبری و امنیت همیشه در بالاترین درگیری ذهنی همه ما قرار دارد. ما باید از تهدیدات در حال تحول، پیشی بگیریم و به ارائه اقدامات متقابل و مخافظت از شبکه های شرکت و هر دستگاه دیگری در هر زمینه ای بپردازیم.”

در کنفرانس ایگنایت‌ ،مایکروسافت اعلام کرد  استفاده از Windows Defender مثل گاردی برای برنامه های دستگاه است. همچنین این برنامه ساخته شده برای مرورگر مایکروسافت اِدج . جاسون نوشت” ویندوز ۱۰ کاملا در برابر مرورگر های غیر قابل اطمینان عایق بندی شده است.” اما برای آفیس ۳۶۵، مایکروسافت اعلام کرد برنامه Windows Defender در حفاظت در مقابل یک تهدید یا یک خطر جدی بسیار پیشرفته است و با این محافظت آفیس ۳۶۵، قادر به به اشتراک گذاری اطلاعات بدون هیچ تهدیدی بین ویندوز و آفیس ۳۶۵ است. برای شرکت هایی که نیاز به حفاظت بیش تر برای دستگاه های شخصی کارکنان و برنامه های کاربردی و خدمات وب دارند نیز مایکروسافت فکری کرده است. این شرکت اعلام کرد برای این کار نیز برنامه محافظتی به صورت Enterprise دوازده اکتبر در  دسترس قرار می گیرد. که با به روز رسانی های امنیتی پیشرفته ترین نوع امنیت را ارایه می دهد.

دگرگونی دیگری در دنیای دیجیتال، کاربران آفیس هستند. آن ها با استفاده از ابزار هایی که به آنها توانایی ادقام اسناد و ارائه پاورپوینت را می دهد همچنین ویدیو های خود هم به اشتراک بگذارند. به این منظور، مایکروسافت اعلام کرد این ویژگی ها به افیس ۳۶۵ اضافه خواهد شد. علاوه بر این، مایکروسافت QuickStarter را برای پاورپوینت منتشر کرد و اعلام کرد که قالب های بسیاری با تصاویر و پیشنهادات متن به کمک کاربران می آیند تا کارهای کاربران بهتر و سریع تر انجام شود. همچنین یک ویژگی جدید به نام نقشه، کاربران اکسل را قادر به تولید تصویری از داده های گسترده می کند.

مایکروسافت معتقد است که پایه و اساس دگرگونی های دیجیتال در کسب و کار ها فضای ابری است. مایکروسافت مدعی است که بیش از ۸۵ ٪ از ثروتمندانی که دارایی خود را از فن آوری به دست اورده اند و در این حوزه مشغول کارند، نیاز به مقیاس بسیار زیادی دیتا و برنامه دارند. که این کار با کلود به راحتی انجام میگیرد و فضایی بی نهایت به آن ها می دهد. همچنین امکان گسترش برنامه های خود به صورت کراس پلتفرم در فضایی امن و با تجزیه و تحلیل در هر زمان را دارند. کلود و بیگ دیتا دنیای دیجیتالی را در آینده به سمت دیگری خواهند برد و ما شاهد تغیرات زیادی خواهیم بود.

با تشکر از همراهی شما.

نوشته کنفرانس ایگنایت؛ امنیت و کلود اولین بار در آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز