بهترین ویراستارهای کد کراس پلتفرم (قسمت پایانی)

بهترین ویراستارهای کد کِراس پلتفرم (قسمت پایانی)

هنگامی که شروع به برنامه نویسی می کنید و زمان زیادی را صرف این کار می کنید اما متوجه می شوید که ویرایشگرتان سرعت لازم را برای شما ندارد. باید به دنبال یک ویرایشگر مناسب برای خودتان باشید. ممکن است در ابتدا ویرایشگر کد بسیار زیبا و مناسب به نظر برسد اما به مرور متوجه می شوید که کار کردن با آن بسیار دشوار است. برنامه های کاربردی زیر برای نوشتن، بررسی و تجدید نظر کد به روشی ساده تر و لذت بخش تر هستند. همچنین با ابزار و گزینه های قوی و کارآمد، با انواع ویژگی های کاربردی ارائه شده اند. با ما همراه باشید در بهترین ویراستارهای کد کِراس پلتفرم (قسمت پایانی) که تمام برنامه ها کِراس پلتفرم هستند به طوری که شما می توانید آن ها را در مک ، ویندوز یا لینوکس امتحان کنید.

۴٫ Emacs

یکی دیگر از ویرایشگر های کد که همچون بقیه ویرایش گرها بسیار محبوب و کاربردی می باشد Emacs است. از طرف دیگر این بهترین برنامه ی توسعه پذیر و انعطاف پذیر شناخته شده است. این برنامه به قدری توسعه پذیر است که ، که گاهی اوقات ایمکس را به نام “یک سیستم عامل در داخل یک سیستم عامل دیگر” می دانند. کاربران می توانند مرورگرهای وب، بازی ها و خبر خوان خود را ایجاد کرده و داخل این برنامه اجرا کنند. از دیگر ویژگی های ساخته شده در Emacs میتوان به یک کتابخانه گسترده ای از کلید های میانبر، توانایی دلخواه اجرای کد در هنگام راه اندازی برنامه و همکاری چند کاربر در برنامه اشاره کنیم.

۵٫ UltraEdit

مانند برنامه Sublime Text ، UltraEdit نیز یک ویرایش گر کد قدرتمند است که برای شما تعداد زیادی از ابزارهای پیشرفته فراهم کرده. همچنین آزادی های را نیز به کاربر داده است. این ها حتی شامل برخی از ویژگی های مشابه، مانند ویرایش چند قسمت از کد و یک رابط کاربری قابل تنظیم است. UltraEdit در آیکون و دیگر قسمت ها نیز قابلیت شخصی سازی را به کار برده است. همچنین با FTP، SSH و شبکه های راه دور برای کار با کد های مبتنی بر سرور نیز یکپارچه است. این برنامه بیشتر از باقی نرم افزارها بر روی برنامه نوییس ها تمرکز کرده. پیشنهاد می کنم حتما UltraEdit را یکبار هم که شده امتحان کنید.

۶٫ ICECoder

چه چیزی می تواند در کراس پلت فرم بیش از یک مرورگر باشد؟ ICECoder  در داخل یک تب کروم اجرا می شود و با این ارائه   از ویرایشگر های دیگر بسیار قدرتمند تر بر روی پلت فرم ها ارایه شده و همه جا حاضر و در دسترس است. تمرکز ICECoder در ابتدا در برنامه نویسی و زبان های مبتنی بر مرورگر و وب مانند HTML و جاوا اسکریپت بود، اما از آن زمان به بعد گسترش یافته و C و جاوا و همچنین چند زبان دیگر را به نحو مطلوبی پشتیبانی می کند.

امیدوارم تونسته باشم شما را در انتخاب یک ویرایش گر مناسب با حرفه و سلیقه شما معرفی کرده باشم.

با تشکر از همراهی شما.

نوشته بهترین ویراستارهای کد کراس پلتفرم (قسمت پایانی) اولین بار در آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز