راز موفقیت در تسلیم شدنه

راز موفقیت در تسلیم شدنه !!! شاید تو نگاه اول بگی این چه حرف چرتیه که دارید میزنید ولی مقاله رو که تا ته بخونی میفهمی منظورم چیه !
یکی از بدترین دروغ هایی که به همه ی ما گفتن اینه که آدم موفق هیچ وقت تسلیم نمیشه. این جمله مزخرف محضه . آدم موفق و کسی که برای خودش برنامه داره در جای خودش به عبارتی جای درستش تسلیم میشه حتی شاید از آدمای عادی راحت تر همه چیزو که منظوزم علاقه هاشه رو رها کنه .

اگر هر هفته بری و با تلاش و پشتکار زیاد لاتاری شرکت کنی هیچ کدوم از اینا به دردت نمیخورن بلکه راز موفقیتت اینجا اینه که اصلا شرکت نکنی .

تا حالا شده لباسی رو خیلی دوس داشته باشی حتی اگه اونو نپوشی دلت نمیاد اونو بندازی دور یا حتی شده تو یه شغل با در آمد کم مونده باشی  و جرات ترک کردنش رو نداشته باشی . یا تو یه رابطه ای مونده باشی که اصلا ازش راضی نیستی . باید بگم همه ی اینا رو باید زودتر رهاش میکردی .

ما انسان ها ذاتا تمایل داریم خوشبینانه فکر کنیم و حتی گاهی هم خوش خیالانه فکر کنیم و برای خودمون خیال بافی کنیم و همیشه اشتیاق رسیدن به چیزی رو با احتمال رسیدن بهش اشتباه میگیریم اینو هم بگم که اراده به تنهایی نمیتونه قوانین جهان رو تغییر بده .

شاید الان سوالت اینه که این همه آدم بزرگ چجوری موفق شدن؟ مثل ادیسون؟ ایلان ماسک؟ کلنل ساندرز چی؟ اگر اینا تسلیم شده بودن هیچ وقت به جایی نمیرسیدن .

بله درسته باید بگم همه ی این افراد موفق که تو دورو برت میبینی راه درستی رو انتخاب کردن دقت کن به این جمله آدم های موفق راه درستی رو انتخاب کردن و بعدش همه ی مسیر های دیگه رو گذاشتن کنار .

فرض کن تو یه کارآفرینی ، قبلش یه چیزی بگم که میدونستی این استارتاپ ها و شرکت های جدید دارن مثل قارچ زیاد میشن به عبارتی کارآفرین شدن هم شده مثل وبلاگ نویسی و عکاسی هرکسی واردش میشه و همه دارن تلاش میکنن اما آخرش کسایی موفق میشن از بین این همه شرکت و وبلاگ نویس و عکاس که راه درست رو انتخاب کنن و این وفور باعث شده که معیار موفقیت تغییر کنه و موفقیت خیلی بالا تر بره .

همه ی این حرفا به این معنی نیست که باید همه چیز رو رها کنی ، این یعنی اگر قرار نیست اون سطح معیار ها برآورده کنی برای خودت بهتره تسلیم بشی و چیز دیگه ای رو امتحان کنی . اگر چشمت رو باز کنی میبینی که گزینه های جایگزین کم نیستن از ضرر و وقت گذرونی کم کن و به راه دیگه ای برو همین الان .

شاید برات جالب باشه که بدونی نوکیا اول شرکت لاستیک سازی بوده برای ماشین های سنگین بعدش دیده بازار کار شبکه و نتورک خیلی خوبه و توانایی این کار رو داره و زده تو این کار !!

سخن آخر : همه ما گوشمون پره از این حرفایی که میگن تلاش کن موفق میشی هزاران هزار مقاله و کتاب از برایان تریسی و …. هم خوندیم سخت کار کردن و تلاش برای موفقیت نصف ماجراست باید بگم که برای موفقیت نیاز داری شجاعت و بصیرت رو هم داشته باشی که بتونی راه درست رو انتخاب کنی و دست از باقی کار ها بکشی و تسلیم همون راه درستت بشی .

نوشته راز موفقیت در تسلیم شدنه اولین بار در آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز