۴ سوالی که قبل از یادگیری کد باید از خودتون بپرسید (قسمت آخر)

۴ سوالی که قبل از یادگیری کد باید از خودتون بپرسید (قسمت آخر)

این روزها بسیاری از مردم می خواهند برنامه نویسی یاد بگیرند ، اما اونها هیچ ایده و تصوری از یادگیری کد و آنچه که در حال وارد شدن به آن هستند ندارند. مطمئنا، برنامه نویسان می تونند پول خوبی در بیارن اگه بدونن که دارن چی کار میکنن. اما بسیاری از مردم بدون تفکری مناسب انتظار درآمد خوب را دارند. اگه شما هم می خواهید برنامه نویسی رو شروع کنید بهتره قبل از اون جواب ۴ سوالی که قبل از یادگیری کد باید از خودتون بپرسید رو بدین.

در طول چند سال گذشته، صحبت های فریبنده ای زده میشه که هر کسی می تونه برنامه نویسی یاد بگیره، بنابراین همه باید یک زبان برنامه نویسی محبوب رو یاد بگیرند. اما این اصلا درست نیست. در واقع، بسیاری از افرادی که شیرجه رفتن تویه برنامه نویسی ، طولی نکشیده که احساس حسرت کردند. عمدتا هم به دلیل اینه که اونا با چیزی که انتظارش رو نداشتن رو برو شدن یا به بیانی دیگه با هدفی اشتباه وارد این حرفه شدن. پس بهتره از خودتون سوالات زیر رو بپرسید و صادقانه باشید.

۳٫ چی می خواهید بسازید ؟

بسیاری از کسایی که تازه برنامه نویسی میکنند در سال اول این کار را ترک می کنند. در حالی که دلایل زیادی وجود داره برای کسی که تسلیم میشه اما شاید مهم ترین دلیل اون اینه که اونها احساس می کنند که چیزی نمی تونن یاد بگیرن و این تویه روحیه اونا تاثیر گذاره. برنامه نویسی خود یه جهان بزرگ با صدها زبانه که شما هرگز قادر به یاد همه این زبان ها نمی شوید بگیرند. بنابراین بسیار مهم است که شما تصمیم بگیرید که دقیقا چه چیزی می خواهید بسازید.

قبل از اینکه شما شروع به یاد گیری کنید. نیاز دارین به نشستن و فکر کردن دارین تا در مورد آنچه که می خواهید شروع کنید مطمئن شوید. اگر می خواهید وب سایت بسازید شما باید انرژی خود را بر روی یادگیری جاوا اسکریپت قرار دهید. اگر شما می خواهید برنامه برای سیستم عامل OS X بسازید، شاید بهتر است سویفت یاد بگیرند. اگر شما می خواهید بازی های ویدئویی بسازید، باید یه چیزی شبیه به C # یا یونیتی رو انتخاب کنید.

۴٫ چقدره اونو می خواین ؟

شما باید بدونید که میخواید تا کجا پیش برید. برنامه نویسی دنیایی بی انتهاست و هر چه یاد بگیرید باز هم اونو تموم نمی کنین. شما با یادگیری هر چه بیش تر وارد فاز های جدیدی از کار و حتی مفاهیم میشید. میتونم بگم پیچیده تر میشه. برنامه نویسی مثل یه تردمیلی از مفاهیمه که هر چقد شما بدویید تموم نمیشه ولی در یک زمان دیگه شما نمی تونین مسیر رو ادامه بدین. شما باید بدونید تا چه لایه ای میخواهید برنامه نویسی را فرا بگیرید و دونستن این سوال به شما در داشتن یک هدف مشخص کمک میکنه.

ممنون از همراهی شما

نوشته ۴ سوالی که قبل از یادگیری کد باید از خودتون بپرسید (قسمت آخر) اولین بار در آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز