آمازون وارد می شود !!!

آمازون وارد می شود !!!

آمازون وارد می شود البته به عرصه استریم موسیقی. سرویس جدید امازون، به نام “ Amazon Music Unlimited “ به کاربران اجازه می دهد تا به کاتالوگ گسترده ای از آهنگ ها دسترسی داشته باشند، شبیه به Spotify و اپل موزیک. امازون با این کارش اپل و اسپاتیفای رو به چالش میکشه و وارد این بازار بسیار داغ میشه. چندی پیش شرکت Amazon از سرویس استریم موسیقی خودش به طور کامل رونمایی کرد.

اما قیمت ها

کم هزینه ترین اکانت ۳٫۹۹ $ هست که مربوط به یک دوره ۱ ماهه میشه البته این پیشنهاد مربوط به اوناییه که صاحب امازون اکو هستند. این کمپانی برای ورود هر چه سریع تر خودش به بازار قیمت اشتراک یکساله خودش رو ۹٫۹۹ $ اعلام کرده که نشون میده قیمت گذاری انعطاف پذیری داره. برای دسترسی های بیش تر هزینه اشتراک یک ماهه برای اعضای سرویس ویدیویی آمازون ۷٫۹۹ $ است و ۹٫۹۹ $ برای اونایی که عضو نیستن. همچنین نسخه محدود هم به صورت رایگان در دسترسه.

در مطالب گذشته از اکو و الکسا صحبت کردیم اما حالا امازون به طرز بسیار عرفانی از اکو داخل سرویس جدیدش استفاده کرده. قاعدتا استفاده از صوت و صحبت کردن نقش گنده ای !!! میتونه در ارتباط با تکنولوژی داشته باشه کاری که امازون کرده اینه که ارتباط رو با درخواست یه آهنگ برقرار کرده. آمازون یه سیستم خیلی خفن از کنترل صوتی برای گوش دادن روی اکو سوار کرده. استیو بوم ، معاون آمازون موزیک میگه “ این شرکت معتقده که دستگاه های خونه های هوشمند یک منبع اصلی رشد برای صنعت موسیقی خواهد بود. “

با اینکه این موج در ابتدا از تلفن های هوشمند شروع شد اما آمازون اعتقاد داره که نسل بعدی اون تویه خونه هاست. قیمت پایین این سرویس با توجه به شهرت این کمپانی برای تضعیف رقابا می باشد. برای دوستداران و علاقه مندان موسیقی پرداخت ۹٫۹۹ $ در هر ماه بسیار با صرفه تر از سرویس های دیگه هست. شرکت های ارایه دهنده خدمات استریم باید بیشتر درآمد خود را به دارندگان حقوقی خدمات خودشون بدن. این همون مدل کسب و کاری است که پاندورا و Spotify هم با اون کار میکنن.  آمازون امیدواره که هوش مصنوعی بتونه در حفظ کاربران کمک کنه. این هوش مصنویی توصیه هایی بر اساس عادت های شما داره همچنین کاربران می تونند آهنگ هایی که متناسب با خلق و خوی خاص خود را درخواست کنند.

به نظر من که ترکیب اکو با یک سیستم استریم موسیقی خیلی باحال میشه و میشه به عنوان یه رقیب بسیار جدی و خاص ! به اون نیگاه کرد.

نوشته آمازون وارد می شود !!! اولین بار در آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز