آموزش طراحی سایت رزرو بلیط

در دوره آموزش طراحی سایت رزرو بلیط ، در مورد رزو بلیط هواپبما ،بلیط کنسرت و بلیط تور در سه کامپوننت جداگانه صحبت خواهد شد.
در این دوره ابتدا به کامپوننت joombooking flight  در بخش مدیریت پرداخته می شود و مفاهیم مسافر پروازها و…. مورد بررسی قرار می گیرد و بعد از آن به بخش کاربری رفته و به صورت یک کاربر کامپوننت رو مورد بررسی قرار می دهیم.
سپس با بررسی کامپوننت ticket master pro  به چگونگی ایجاد یک سایت برای رزو بلیط کنسرت می پردازیم. از تنظیمات اولیه شروع کرده و سپس به بررسی مشتری ها ، رویدادها ، مکان برگزاری مراسم ، تخفیف ها و …. می پردازیم و پس از پایان کار در بخش مدیریت به صورت یک کاربر معمولی وارد بخش کاربری سایت شده و فرایند خرید را به طور کامل بررسی می کنیم.
کامپوننت پایانی این دوره tour booking  هست که جهت معرفی و فروش تورهای گردشگری استفاده می شود که ابتدا در بخش مدیریت به تنظیمات پرداخته خواهد شد و پس از ان به بخش هایی نظیر دسته بندی ها ، نوع اتاق ها ، نوع تورها ، مقصدها ، کپن های تخفیف ، فیلدهای سفارشی ، کشورها و .. پرداخته و در نهایت در بخش کاربری وب سایت در قالب یک کاربر فرآیند انتخاب تور مورد بررسی قرار گرفته و توضیحات تکمیلی ارائه خواهد شد.
منتظر این دوره باشید…

نوشته آموزش طراحی سایت رزرو بلیط اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی