آموزش طراحی و ساخت دسته بازی بلوتوثی مخصوص موبایل و تبلت

با ورود گوشی های موبایل هوشمند و تبلت ها به عرصه فناوری جهان ، همراه با آنها بازی هایی با کیفیت بالا و جذاب هم وارد دنیای بازی های رایانه ای شد و اغلب افرادی که دارای تبلت و گوشی های هوشمند هستند، رو به سوی این بازی ها آوردند .

لذت بازی با کنسول‌های بازی چیزی است که همه ما کم‌وبیش آن را تجربه کرده‌ایم و خاطرات خوشی از آن داریم. از آتاری و میکرو گرفته تا نسل‌های پیشرفته پلی‌استیشن و ایکس باکس. اما وقتی نرم‌افزار همین بازی‌های خاطره‌انگیز و یا بازی‌های مهیج و باکیفیت نسل جدید را روی تبلت و تلفن‌های همراهمان نصب و اجرا می‌کنیم، به جرات می‌توان گفت که آن مقدار هیجان و نشاط قبل را نمی‌گیریم. مسلما کنترل بازی روی صفحات لمسی کوچک موبایل و تبلت،(حتی اگر قابلیت لمس و حساسیت بالایی داشته باشند) مثل حالتی که با دسته‌های کنسول‌ها بازی می‌کنیم نیست.

همانطور که میدانید یکی از مشکلات علاقه مندان بازی های موبایل، انجام حرکات دشوار بر روی صفحه موبایل و خستگی ناشی از حرکت انگشت بر روی صفحه موبایل است. همچنین بر اثر حرکت های مداوم بر روی صفحه موبایل،‌ امکان آسیب دیدن تاچ ال سی دی موبایل شما وجود دارد.

دسته بازی بلوتوثی موبایل و تبلت وسیله بسیار کار آمد برای گوشی های اندروی و IOS است که به شما کمک می کند به راحتی با گوشی و تبلت خود هر بازی را که مایلید انجام دهید و بیش از پیش از بازی لذت ببرید

در این پروژه آموزشی ما به تبدیل و طراحی یک دسته بازی PS2 میپردازیم که میتوان آن رابه راحتی ازطریق سیستم NFC به موبایل و یا تبلت متصل کرد  وبه راحتی بازی های خود را با آن دسته بازی کرد

برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی بخش الکترونیک سایت دانشجویار مراجعه کنید.

 

نوشته آموزش طراحی و ساخت دسته بازی بلوتوثی مخصوص موبایل و تبلت اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی