مجموعه پرطرفدارترین های دانشجویار با ۵۰ درصد تخفیف ویژه

متأسفانه امروزه تحصیلات دانشگاهی نمی‌تواند نیاز دانشجویان رشته‌های مختلف را برآورده کند. مطالعه کتاب هم به‌تنهایی برای رفع نیازهای افراد کافی نیست. بنیاد علمی آموزشی دانشجویار، باهدف رفع این نیازها شروع به کار کرد و امروز به‌عنوان یکی از پیشگامان عرصه آموزش مجازی در حوزه تخصصی کامپیوتر، باقدرت و با حمایت شما عزیزان سعی در پیشرفت خود و حصول این هدف دارد. حوزه زبان‌های برنامه‌نویسی بسیار متنوع و درآمدزا است. هدف ما آشنایی شما با این حوزه و آموزش برای یادگیری و کارآفرینی است.

  • اگر علاقه‌مند به شروع یادگیری برنامه‌نویسی هستید و برای اولین بار است که می‌خواهید در حوزه برنامه‌نویسی کار کنید،
  • اگر دانش قبلی از زبان‌های برنامه‌نویسی ندارید یا دانش شما اندک است و می‌خواهید این سطح را افزایش دهید،
  • اگر از زمره افرادی هستید که به فکر بهبود وضعیت شغلی خود هستند،
  • اگر در دوران تحصیل دانشگاهی خود ازآنچه که آموخته‌اید رضایت ندارید…

لطفاً ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

مجموعه آموزشی که برای شما عزیزان در نظر گرفته‌ایم، شامل بهترین و پرطرفدارترین دوره‌های سایت می‌باشد. این آموزش‌ها توسط بهترین مدرسین و متخصصین سایت، جهت رفع نیاز شما عزیزان آماده‌شده است.

ویژگی‌های این مجموعه:

  • کیفیت بالای محتوا و سرفصل‌های هر دوره
  • کیفیت خوب مجموعه فیلم‌های آموزشی
  • محتوای جذاب و کاربردی
  • قیمت مناسب و تخفیف خرید مجموعه کامل
  • آموزش صفر تا صد مباحث و مناسب برای افرادی که حتی هیچ آشنایی با برنامه‌نویسی ندارند
  • استفاده از مدرسین متخصص برای آموزش مطالب تخصصی
  • گسترش افق دید شما جهت ورود به بازار کار و استفاده از دانشتان در جهت درآمدزایی

و بسیاری موارد دیگر است.

آنچه در این مجموعه برای شما عزیزان در نظر گرفته‌شده است:

*دوره کامل آموزش ساخت نرم‌افزار جامع حسابداری و انبارداری با سی شارپ

زبان برنامه‌نویسی سی شارپ یکی از متداول‌ترین و بهترین روش‌ها برای پیاده‌سازی اپلیکیشن ها و نرم‌افزارهای تحت ویندوز می‌باشد. یادگیری این زبان برنامه‌نویسی می‌تواند پیش‌نیاز مناسبی برای شروع برنامه‌نویسی با تکنولوژی ASP برای نرم‌افزارهای تحت وب باشد. این زبان در اکثر دانشگاه‌های کشور به‌عنوان چند واحد درسی موردبررسی قرار می‌گیرد و حرفه‌ای بودن در آن موجب رونق کسب‌وکار شما در بازار برنامه‌نویسی کشور خواهد شد.

ما این اطمینان را به شما می‌دهیم که بعد از دیدن این دوره آموزشی شما به طور کامل با زبان سی شارپ آشنا و کلیه نیازهای شما در: تحلیل، ارتباط با بانک اطلاعاتی، گزارش‌گیری و دریافت خروجی نهایی از پروژه‌ها برطرف شود و به سطح انجام پروژه برسید.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به این دوره به این لینک مراجعه کنید.

*آموزش طراحی و پیاده‌سازی وب‌سایت بزرگ آپارات، با ASP.NET MVC5.2

ASP جهت ساخت سایت‌ها و برنامه‌ها و سرویس‌های پویا تحت وب استفاده می‌شود. همه ما با سایت اشتراک ویدیوی آپارات و YouTube آشنای داریم و یا حداقل یک‌بار نام آن را شنیده‌ایم. در این دوره می‌خواهیم یک سیستم اشتراک ویدیو ایجاد کنیم که ازلحاظ کارایی و امکانات می‌تواند با این سیستم‌ها برابری کرده و اگر هم مواردی را کمتر داشته باشد، موارد دیگری را به‌عنوان جایگزین اضافه کرده ایم. این سیستم از حالت چند سروری بودن پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید بی‌نهایت سرور اضافه نماید که ویدیوها روی آن‌ها آپلود شوند و همچنین از پلاگین و کلاس‌های قدرتمندی برای کار با ویدیوها استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به این دوره به این لینک مراجعه کنید.

*پکیج کامل آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی کالا با PHP

PHP یک‌زبان کاربرپسند است، یادگیری آن ساده  و میزان گستردگی آن را می‌توان افزایش داد. انعطاف‌پذیری و داینامیک بودن آن بالاست. هزینه استفاده از آن مطلوب و مقرون‌به‌صرفه است. با استفاده از زبان php شما می‌توانید سرعت عملکرد و اجرای برنامه‌ها را افزایش دهید. اوپن سورس است و یک‌زبان سریع است که باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شود.

همان‌طور که می‌شناسید، دیجی کالا مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا در ایران است و در طی این آموزش شما توانایی‌های بسیاری در برنامه‌نویسی و ایجاد یک فروشگاه اینترنتی با PHP مشابه دیجی کالا کسب می‌کنید. در این دوره آموزشی شما می‌توانید یادگیری زبان برنامه‌نویسی PHP و تحت وب، طراحی یک فروشگاه اینترنتی از صفرتا صد و با امکانات بسیار زیاد را فرابگیرید و از طریق اینترنت و فروشگاه‌های اینترنتی کسب درآمد کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به این دوره به این لینک مراجعه کنید.

*پکیج کامل آموزش برنامه‌نویسی اندروید

امروزه برنامه‌نویسی برای سیستم‌عامل اندروید، به یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد بالاتر، برای علاقه‌مندان به این عرصه تبدیل‌شده است و مستقل از رشته تحصیلی، با داشتن ایده و خلاقیت و کسب دانش برنامه‌نویسی می‌توانید کسب درآمد نامحدودی داشته باشید. اندروید پرطرفدارترین سیستم‌عامل موبایل در دنیاست و توسعه برنامه‌های کاربردی در اندروید سریع، راحت و لذت‌بخش است. ابزارهای مختلف اندروید برای توسعه‌دهندگان به‌راحتی در دسترس است و توسط شرکت گوگل پشتیبانی می‌شوند. اندروید نیز اوپن سورس است. تنوع و تعدد نرم‌افزارها، چندزبانه بودن و پشتیبانی کامل از زبان فارسی از نسخه ۴+.، دسترسی راحت و سریع به سرویس‌های اینترنتی همچون امکانات گوگل و میز کار و امکان استفاده از ابزارک ها ازجمله ویژگی‌های این زبان برنامه‌نویسی است.

این مجموعه کامل‌ترین و جامع‌ترین پکیج آموزش برنامه‌نویسی اندروید در ایران می‌باشد. ۷ فصل آموزش، بیش از ۵۰ ساعت آموزش فارسی به همراه مثال‌ها، نمونه کدها و سو رس‌ها و پوشش کامل تمامی مباحث از صفر تا صد، بدون نیاز به یادگیری پیش‌نیاز از زبان جاوا و اندروید، همراه با سرفصل‌های کاملاً استاندارد و کاربردی و به‌دوراز گزافه‌گویی و مباحث نظری و کاملاً پروژه محور از ویژگی‌های این مجموعه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر نسبت به این دوره به این لینک مراجعه کنید.

قیمت کامل این مجموعه ۶۴۷۰۰۰ تومان است که با ۵۰ درصد تخفیف و قیمت ۳۳۵۰۰۰تومان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

نوشته مجموعه پرطرفدارترین های دانشجویار با ۵۰ درصد تخفیف ویژه اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی