دانلود رایگان آموزش گام به گام یادگیری ماشین در متلب – طبقه بندی پارامتریک ۲ – قسمت ۱۰

با سلام

  قسمت دهم از سری فیلم های آموزشی یادگیری ماشین در سایت متلب یار منتشر گردید. در این قسمت مفاهیم و توضیحات مربوط به روش طبقه بندی پارامتریک چند متغیره (parametric classification) مبتنی بر Likelihood با زبانی ساده و روان به تفصیل بیان می گردد.

مهمترین مطالب و موضوعاتی که در این قسمت بیان شده مربوط به طبقه بندی پارامتریک چند متغیره، نحوه عملکرد ماکزیمم احتمال تخمین  MLE و روش LDA می باشد.

شما می توانید توضیحات این قسمت را از لینک داده شده در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

تذکر۱:

قسمت های قبلی این مجموعه آموزشی را می توانید از اینجا مشاهده نمایید.

لازم به ذکر است این مجموعه از آموزش های گام به گام یادگیری ماشین در متلب برای اولین بار در ایران تهیه و توسط یکی از مجربترین اسانید در زمینه هوش مصنوعی آموزش داده شده است.

این مجموعه آموزشی بسیار مناسب برای محققین و دانشجویان در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری می باشد که قصد یادگیری این درس و همچنین استفاده ازالگوریتم های هوش مصنوعی در مقاله و پایان نامه خود را دارند.

با تشکر

کلید واژه:

, LDA, Likelihood, machine learning, Mahalanobis distance, Maximum Likelihood, MLE, تابع جداکننده Quadratic, روش LDA, روش QDA, روش ماکزیمم نرخ احتمال, طبقه بندی پارامتریک چند متغیره, طبقه بندی چند متغیره, فاصله ماهالانوبس, کواریانس چند متغیره, یادگیری ماشین

 

نوشته دانلود رایگان آموزش گام به گام یادگیری ماشین در متلب – طبقه بندی پارامتریک ۲ – قسمت ۱۰ اولین بار در دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار | مرجع فیلم آموزش فارسی