هفتمین کنگره بین المللی مراقبت‌های ویژه پزشکی برگزار می‌شود

  هفتمین کنگره بین المللی مراقبت‌های ویژه پزشکی برگزار می‌شود

انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران هفتمین کنگره بین المللی مراقبت‌های ویژه پزشکی را با شرکت انجمنی از پزشکان، استادان و دانشجویان این رشته برگزار می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، علاقمندان برای ارسال مقاله به هفتمین کنگره بین‌المللی مراقبت‌های ویژه ایران می‌توانند با نگارش مقالات خود  با موضوعات بیهوشی و درد در این سمینار حضور یابند.

دبیرخانه این کنگره، استانداردها و مدیریت در ICU، سپسیس، شوک سپتیک و نارسایی چند ارگان، تسکین و درد، حمایت تغذیه‌ای، پایش همودینامیک، فیزیولوژی تنفسی و تهویه مکانیکی، آسیب و مراقبت مغزی، احیا شوک، اختلال عملکرد و مراقبت قلبی، اختلال عملکرد و مراقبت کلیوی، فارماکودینامیک، کینتیک و اکونومیک، احیا قلبی ریوی مغزی، عفونت بیمارستانی، انعقاد و خونریزی، کنترل قند‌خون، مراقبت راه‌هوایی و ابزار و بیومارکرهای تشخیصی جدید را به عنوان محورهای ارسال مقاله اعلام کرده است. علاقه‌مندان تا تاریخ 31 مرداد ماه سال‌جاری فرصت دارند برای ارسال مقالات خود به دبیرخانه کنگره اقدام کنند.

این کنگره بین‌المللی 24 تا 26 مهرماه امسال با حضور علاقه‌مندان، پزشکان و استادان این رشته‌ها در محل انجمن بیهوشی و مراقبت‌های ویژه ایران(شاخه آذربایجان شرقی) برگزار می‌شود.
خبرنگار: مرجان ترابی


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری