سومین همایش انرژی باد و خورشید برگزار می‌شود

  سومین همایش انرژی باد و خورشید برگزار می‌شود

سومین همایش انرژی باد وخورشید به همت شرکت هم‌اندیشان انرژی کیمیا، به عنوان کلینیک تخصصی انرژی‌های تجدیدپذیر و با حمایت انجمن مهندسی شیمی ایران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا )، مهمترین اهداف این همایش معرفی اهمیت موضوع و تاریخچه استفاده از انرژی باد و خورشید در ایران و جهان ، مدل‌سازی سامانه‌های تولید انرژی مستقیم و غیر مستقیم از انرژی باد و خورشید و سامانه‌های ترکیبی این دو انرژی، ارایه روش‌های علمی و فناوری‌های جدید در حوزه بهره‌برداری از انرژی باد و خورشید، افزایش آگاهی نسبت به اهمیت انرژی باد و خورشید در صنعت برق، تهویه مطبوع، حمل و نقل و محیط زیست است.

بررسی چالش‌های توسعه انرژی باد وخورشید درایران ، شیوه‌های مختلف استحصال انرژی باد و خورشید از گذشته تاکنون و همچنین بررسی چشم‌انداز فنی و اقتصادی انرژی باد و خورشید در ایران و جهان از محورهای این همایش یک روزه است.

دبیرخانه سومین همایش انرژی باد و خورشید مهلت ارسال مقاله به این همایش را اول بهمن ماه سال جاری اعلام کرده است. سومین همایش انرژی باد وخورشید اول اسفندماه در تهران برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.windconf.ir مراجعه کنند.
خبرنگار: بهاره نوژن


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری