«اصول تحليل و طراحی روسازی راه و فرودگاه» به نگارش درآمد

  «اصول تحليل و طراحی روسازی راه و فرودگاه» به نگارش درآمد

انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران، کتاب «اصول تحليل و طراحی روسازی راه و فرودگاه» را به قلم علیرضا سرکار و منصور خاکی منتشر و پیش‌روی دانشجویان رشته عمران قرار داد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، این کتاب در  12 فصل از سوی نویسندگان به مباحث روسازی و فاکتور‌های لازم در ساخت و ساز فرودگاه می‌پردازد. مولفان در این کتاب، دانشجویان را با تنش در روسازی های انعطاف پذير و ملاحظات وسيله نقليه وترافيک آشنا می‌کنند.

فصول 5 و 6 کتاب از سوی مولفان به مباحث شرایط جوی و محیطی و  روش‌های طراحی و تحلیل سیستم‌ها اختصاص داده شده است. سرکار و خاکی در ادامه کتاب، طبقه‌بندی خاک و خصوصیات مصالح را پیش‌روی خوانندگان کتاب قرار می‌دهند.

کتاب «اصول تحليل و طراحی روسازی راه و فرودگاه» در فصول بعدی، طراحی روسازي‌های انعطاف پذير راه و طراحی روسازی های انعطاف پذير فرودگاه را در خود جا داده است تا مولفان صفحات بعدی این کتاب را به موضوعاتی مانند طراحی روسازي‌های صلب فرودگاه اختصاص دهند.

انتشارات دانشگاه علم و صنعت ایران کتاب «اصول تحليل و طراحی روسازی راه و فرودگاه» را در حوزه رشته مهندسی عمران، در 702 صفحه و به قیمت 22‌هزار و 500 تومان منتشر ساخته است.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری