اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران برگزار می‌شود

  اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران برگزار می‌شود

دانشگاه محقق اردبیلی اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران را با همکاری انجمن ژئوتکنیک ایران برگزار می‌کند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، دستاوردهای جدید در آزمایش‌های خاک و سنگ، کاربرد نتایج تحقیقات و فناوری‌های نوین، نقش مهندسی ژئوتکنیک در توسعه پایدار، زمین شناسی مهندسی و زمین گرمایی، مطالعات موردی و پایش ژئوتکنیکی سازه‌های مهندسی، روش‌های بهسازی زمین‌های مساله‌دار، اندرکنش خاک و سازه، کاربرد مهندسی ژئوتکنیک در شبکه‌های آبیاری و زه‌کشی، گودبرداری‌ها و سازه‌های زیرزمینی و روش‌های پایدار سازی، ژئوتکنیک لرزه‌ای و مقاوم سازی لرزه‌ای، حفاری در دریا و ژئوتکنیک سازه‌های دریایی، ژئوتکنیک زیست محیطی، مهندسی ارزش و ارزیابی ریسک و مسایل خاص ژئوتکنیکی استان اردبیل از سوی دبیرخانه این کنفرانس به عنوان محورهای ارسال مقاله اعلام شده‌اند.

علاقه‌مندان برای ارسال مقاله به اولین کنفرانس ملی مهندسی ژئوتکنیک ایران می‌توانند مقالات خود را با موضوعات زمین شناسی، ژئوتکنیک نوشته و در این کنفرانس حضور یابند.

دبیرخانه این کنفرانس‌های برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تخصصی، برگزاری نمایشگاه جانبی و برگزاری تور بازدید علمی و توریستی را از برنامه‌های جانبی این کنفرانس اعلام کرده است.

این کنفرانس ملی از 30مهر تا اول آبان‌ماه با حضور علاقه‌مندان و استادان این رشته در محل دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.
خبرنگار: مرجان ترابی


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری