انتشار مجله علمی و پژوهشی انجمن معماری و شهر‌سازی

  انتشار مجله علمی و پژوهشی انجمن معماری و شهر‌سازی

انجمن علمی معماری و شهر‌سازی دانشگاه علم‌و‌صنعت ایران، مجله علمی و پژوهشی خود را با عنوان علمی انجمن و با چاپ مقالات علمی و پژوهشی منتشر کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در این مجله علمی بیش از 10 مقاله علمی از دانشجویان و استادان این رشته به چاپ رسیده است. «سازگاری ساختاری سیستم‌های صنعتی ساختمان‌سازی» به قلم جليل اوليا، عليرضا تقديری و سارا قنبرزاده‌قمی، «در جست‌و‌جوی دید کریدور‌های دید راهبردی شهر تهران» نوشته راضیه زندیه و مهدی زندیه از مقالاتی هستند که در این مجله اقبال چاپ پیدا کرده‌اند.

«جستاری در استفاده از دیدگاه نشانه‌شناسی در طراحی محصول» مقاله‌ای است که با پژوهش‌های صمد سامانیان و پردیس بهمنی در کنار مقاله پیاده‌راه عاملی برای افزایش سرمایه اجتماعی در این مجله به چاپ رسیده است.

«معماری پایدار و نقد آن در محیط‌‌زیست»، «محیط یادگیری انعطاف‌پذیر و مدل‌سازی روشی مفید برای پژوهش‌های میان‌رشته‌ای» از دیگر مقالاتی است که در مجله علمی و پژوهشی انجمن معماری و شهر‌سازی به چاپ رسیده است.

متولیان چاپ این مجله علمی و پژوهشی از دانشجویان و استادان رشته‌های مرتبط با معماری و شهرسازی خواسته‌اند تا مقالات خود را برای چاپ در این مجله به دفتر انجمن ارسال کنند.
خبرنگار: مریم مرادخانی


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری