پنجمین همایش علوم علف‌های هرز ایران برگزار می‌شود

  پنجمین همایش علوم علف‌های هرز ایران برگزار می‌شود

پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران، پنجمین همایش «علوم علف‌های هرز ایران» را در تاریخ 2 تا 4 شهریور‌ماه برگزار می‌کند. مجموعه مقالات منتخب این همایش همچون دوره‌های گذشته در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی در عرصه‌های مرتبط با علوم علف‌های هرز، آشنایی با توانمندی‌های موجود در نقاط مختلف کشور، انعکاس نتایج تحقیقات انجام شده در زمینه‌های مختلف علوم علف‌های هرز به بخش‌های اجرایی و بهره‌برداران مربوطه، جلب توجه اندیشمندان و مسوولین امر به اهمیت علف‌های هرز و مشکلات ناشی از آن‌ها در عرصه‌های مختلف کشاورزی و بررسی موانع توسعه تحقیقات علف‌های هرز در ایران از اهداف برگزاری این همایش سه‌روزه هستند.

مقاله‌های ارسال شده به دبیرخانه برای طرح در همایش، در زمینه‌های تخصصی بیولوژی، اکوفیزیولوژی، مدیریت و سایر زمینه‌های مرتبط با علف‌های هرز عنوان شده است.

کمیته علمی همایش در نظر دارد که در کنار برگزاری کارگاه آموزشی «آشنایی با اصول عکاسی از علف‌های هرز» نسبت به برگزاری یک مسابقه عکس نیز اقدام کند. از تمامی علاقه‌مندان دعوت می‌شود که ضمن مراجعه به عکس‌های قدیمی خود با انتخاب یک یا چند عکس واجد شرایط، آن‌ها را به آدرس weed92@can.ut.ac.ir ارسال کنند. بهترین عکس در طی مراسمی انتخاب و به آن جایزه تعلق خواهد گرفت.

پنجمین همایش «علوم علف‌های هرز ایران» از 2 تا 4 شهریور‌ماه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در کرج برگزار می‌شود.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری