«کلیدهای آموزش و مراقبت از سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان» به چاپ دوازدهم رسید

  «کلیدهای آموزش و مراقبت از سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان» به چاپ دوازدهم رسید

کتاب « آموزش و مراقبت از سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان» اطلاعاتی را در زمینه درک رشد جنسی کودکان و نوجوانان به لحاظ جسمی و عاطفی از اولین سال‌های زندگی تا سن بلوغ ارایه می‌کند._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نویسنده این کتاب دکتر کرسیتال د فریتاس، متخصص مجرب کودکان که خود نیز مادر است، توصیه‌هایی در زمینه صحبت کردن درباره حقایق زندگی و جنسیت با فرزندان در سنین مختلف از پیش دبستان تا نوجوانی مطرح می‌کند. وی همچنین یک نظام ارزشی برای کل خانواده توصیف می‌کند تا نوعی تفکر سالم در مورد جنسیت را دنبال کند.

نویسنده در این کتاب نوشته است: «نقش والدین در شکل دهی و تعادل پایدار هویت جنسی فرزندان یکی از مهم‌ترین، دشوارترین و در عین حال ظریف‌ترین امور تربیتی است که سهم بزرگی در آینده کودکان دارد.»

کتاب حاضر توسط سارا رییسی طوسی ترجمه شده که از مجموعه کتاب‌های (کلیدهای تربیت کودکان) است و سعی دارد به زبانی ساده به یک سیر تکوینی و گام به گام مراحل جنسی کودکان از نخستین روزهای تولد تا پایان نوجوانی مورد بررسی قرار دهد.

کتاب «آموزش و مراقبت از سلامت جنسی در کودکان و نوجوانان» در 39 بخش تدوین  و  218 صفحه از سوی موسسه انتشارات صابرین با قیمت 3 هزار و 900 تومان به بازار کتاب راه یافته است.
خبرنگار: مرجان ترابی


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری