سومین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری برگزار می‌شود

  سومین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری برگزار می‌شود

انجمن مدیریت فناوری سومین کنفرانس بین‌المللی و هفتمین کنفرانس ملی مدیریت فناوری را با شرکت دانشجویان، استادان و علاقه‌مندان این رشته‌ها برگزار‌ می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، نقش بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و شبکه‌ها در توسعه فناوری، مدیریت فناوری در بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و شبکه‌ها، تاثیر سیاست‌های کلان ملی بر توسعه فناوری در بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و شبکه‌ها، نقش ديپلماسي فناوري در توسعه همکاری‌های فناورانه بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، طرح‌های کلان ملی توسعه فناوری و پیوند آن‌ها با بنگاه‌های بزرگ اقتصادی به عنوان محورهای ارسال مقاله اعلام شده‌اند.

تبیین نقش بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و شبکه‌ها در توسعه فناوری، بررسی ضرورت‌ها و الزامات مدیریت فناوری در بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و شبکه‌ها، بررسی تاثیر سیاست‌های کلان ملی بر توسعه فناوری در بنگاه‌های بزرگ اقتصادی و شبکه‌ها، ارتقای دانش مدیریت فناوری در میان مدیران و کارشناسان بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، مستندسازی تجربیات ملی و بین‌المللی بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در مدیریت فناوری و انتشار آن‌ها و جاری‌سازی مدیریت فناوری در سطح مدیریت کلان جامعه از اهداف این کنفرانس هستند.

بنا به اعلام دبیرخانه کنفرانس مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه انجمن مدیریت فناوری ایران تا پایان مردادماه تمدید شده است. این کنفرانس 19 و 20 آذرماه امسال با حضور علاقه‌مندان، استادان و دانشجویان در کیش برگزار می‌شود.
خبرنگار: مرجان ترابی


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری