برگزاری کنفرانس بین‌المللی عمران، معماری و توسعه پایدار شهری

  برگزاری کنفرانس بین‌المللی عمران، معماری و توسعه پایدار شهری

دانشگاه آزاد اسلامی تبریز کنفرانس بین‌المللی عمران، معماری و توسعه پایدار شهری را با شرکت استادان، دانشجویان و علاقه‌مندان این رشته‌ها برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، علاقه‌مندان برای ارسال مقاله به کنفرانس بین‌المللی عمران، معماری و توسعه پایدار شهری می‌توانند مقالات خود را با موضوعات عمران، معماری و شهر سازی نوشته و در این کنفرانس حضور یابند.

سخنرانی‌های کلیدی و نشست‌های علمی، ارایه مقالات برتر(شفاهی و پوستر)، کارگاه‌های آموزشی تخصصی، نمایشگاه تخصصی جانبی، مسابقات دانشجویی (عکاسی و ایده‌های نو) از جمله برنامه‌های این کنفرانس هستند.

دبیرخانه این کنفرانس مباحث زلزله و بهسازی لرزه‌ای، سازه، مهندسی معماری، معماری معاصر، سبک شناسی و هویت شهری، برنامه‌ریزی، مدیریت و طراحی شهری، شهر‌سازی و توسعه شهری پایدار، ترافیک، حمل‌و‌نقل و زیر ساخت‌های شهری، فضاهای سبز و محیط زیست شهری، مرمت بافت‌ها و آثار تاریخی، جامعه شناسی، روانشناسی و گرافیک شهری، مهندسی محیط زیست و ارزیابی اثرات زیست محیطی در شهرها را به عنوان محورهای اصلی این کنفرانس اعلام کرده‌اند.

این کنفرانس ۶ و ۷ آذرماه امسال با حضور استادان و دانشجویان در محل دانشگاه تبریز برگزار می‌شود و مهلت ارسال مقاله تا تاریخ ۳۰ شهریور ماه اعلام شده است.

بنا به اعلام دبیرخانه این کنفرانس مقالات برگزیده در ژورنال‌ها و مجلات معتبر پشتیبان کنفرانس به چاپ خواهند رسید.
خبرنگار: مرجان ترابی


خبرگزاری کتاب – پربیننده ترین عناوین دانش و فناوری