«کاربرد ابزار‌های اینترنتی در آموزش و پژوهش» مکتوب شد

  «کاربرد ابزار‌های اینترنتی در آموزش و پژوهش» مکتوب شد

انتشارات آییژ، مجموعه پژوهش‌های فرهاد سراجی عضو هیات علمی دانشگاه بوعلی همدان را در قالب کتابی با عنوان «کاربرد ابزار‌های اینترنتی در آموزش و پژوهش» منتشر کرد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتاب« کاربرد ابزارهای اینترنتی در آموزش و پژوهش» در پنج فصل تنظیم شده است که فصل اول آن به بحث درباره چگونگی تاثیرگذاری انواع فناوری‌های اینترنتی بر آموزش کلاسی و فعالیت‌های پژوهشی می‌پردازد. در فصل دوم انواع ابزارهای جستجو و دسترسی رایگان به اطلاعات و منابع بررسی شده است.

فصل سوم کتاب حاضر ابزارهای تهیه، ارایه و مدیریت محتواهای الکترونیکی بررسی شده و در فصل چهارم ابزارهای انتشار ایده ها و در فصل پنجم ابزارهای ارتباطی و مشارکتی مطرح شده است. فصول این کتاب به صورت مستقل و بدون وابستگی به یکدیگر تنظیم شده است.

در هر فصل( غیر از فصل اول)، ابتدا ابزارها و نحوه کاربرد آن معرفی شده و سپس کاربردهای آموزشی و پژوهشی آن مورد بحث قرار گرفته است. از این‌رو افراد مختلف می‌توانند در عرصه فعالیت‌های خود از این کتاب استفاده کنند.

به‌طور مثال اعضای هیات علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، معلمان و سایر علاقه‌مندان به استفاده از اینترنت نیز دیگر افرادی هستند که می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

کتاب حاضر از سوی انتشارات آییژ در 160 صفحه و به قیمت 70‌هزار ریالی منتشر شده است.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری