مقالات سی‌امین همایش سالیانه انجمن منتشر می‌شود

  مقالات سی‌امین همایش سالیانه انجمن منتشر می‌شود

سی‌امین همایش سالیانه انجمن روانپزشکی ایران با موضوع روانپزشکی پسيکوسوماتيک و با حضور علاقه‌مندان و استادان این رشته پاییز امسال برپا می‌شود و مقالات ارسالی پس ازداوری از سوی داوران این همایش در مجلدی به چاپ می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، بنابه اعلام متولیان این انجمن، این همایش با محورهای تخصصی مانند روانپزشکی در بیمارستان‌های عمومی، ارایه خدمات روانپزشکی رابط- مشاوره و آموزش و روانپزشکی پسيکوسوماتيک برپا می‌شود.

سايکوفارماکولوژی در بيماران طبی، روان درمانی در اختلالات پسيکوسوماتيک و همه گيرشناسی اختلالات پسيکوسوماتيک و همچنین سبب‌شناسی در اختلالات پسيکوسوماتيک در کنار اختلال‏‌های شبه جسمی و اضطراب سلامتی و نیز نقش عوامل رفتاری در سلامت و بيماری از دیگر محورهای این همایش سالیانه اعلام شده است که علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را با موضوعات اعلام شده  به رشته تحریر درآورند.

سی‌امین همایش سالیانه انجمن روانپزشکی ایران در حاشیه برگزاری همایش سالیانه خود چندین کارگاه پزشکی و تخصصی نیز برای حاضران برپا می‌کند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از کم و کیف این همایش سالیانه به تار‌نمای این انجمن به نشانی www.Iran-Psychiatrists-Congress.ir مراجعه کنند تا خود را برای شرکت در این همایش که اواخر مهرماه و اوایل آبان‌ماه سال‌جاری در سالن اجتماعات بیمارستان میلاد برپا می‌شود آماده کنند.
خبرنگار: سمیه حسن‌نژاد


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری