دسترسی به سه‌هزار کتاب مرجع در کتابخانه دانشگاه علم‌و‌صنعت ایران

  دسترسی به سه‌هزار کتاب مرجع در کتابخانه دانشگاه علم‌و‌صنعت ایران

دانشجویان رشته مهندسی مواد و متالورژی دانشگاه علم‌و‌صنعت ایران می‌توانند بیش از سه‌هزار کتاب مرجع را در محل کتابخانه این دانشکده مطالعه کنند.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، کتابخانه دانشکده مهندسی مواد و متالورژی این دانشگاه در زمینی به مساحت 300 متر‌مربع ساخته شده است. حدود چهار‌هزار جلد کتاب تخصصی متالورژی، سراميک و موضوعات ديگر لاتين و فارسی نیز در این کتابخانه موجود است که دانشجویان و اعضا می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

در این کتابخانه تخصصی برای رشته مهندسی مواد و متالورژی افزون بر يکصد مجله تخصصی بایگانی شده که ليست تمام نسخه‌های آن در کتابخانه وجود دارد و استفاده از آن‌ها در کتابخانه امکان‌پذير است. همچنین بیش از سه‌هزار پايان نامه دانشجويی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دسترس علاقه‌مندان است.

بانک های اطلاعاتی Offline شامل گنجينه (فهرستگان نشريات لاتين موجود در کتابخانه‌های ايران)، بانک عناوين پايان نامه‌های دانشجويی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و بانک استانداردهای مطرح جهانی در ارتباط با علم مواد عناوین دیگری از منابعی است که در این کتابخانه وجود دارد.

دانشجویان برای عضویت در این کتابخانه و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 77240540 تماس حاصل کنند.
خبرنگار: مریم مرادخانی


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری