بسته جامع آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی با زبان PHP

زبان برنامه‌نویسی PHP را می‌توان هم برای طراحی وب و هم به‌عنوان یک‌زبان عمومی استفاده کرد.زبان‌هایی مثل PHP تحولی نوین در وب ایجاد کرده است.زبان php یک‌زبان اسکریپتی یکپارچه است و با هردو سیستم ویندوز و یونیکس همخوانی دارد، لذا بیشتر کاربران ترجیح می‌دهند که از این زبان استفاده کنند. همچنین به کاربر اجازه می‌دهد که بدون هیچ مشکلی، وب‌سایت خود را مدیریت و گسترش دهد.

ویژگی های زبان برنامه نویسی php:

  • PHP یک‌زبان کاربرپسند است، یادگیری آن ساده  و میزان گستردگی آن را می‌توان افزایش داد.
  • انعطاف‌پذیری و داینامیک بودن آن بالاست.
  • هزینه استفاده، مطلوب و مقرون‌به‌صرفه است.
  • با استفاده از زبان php شما می‌توانید سرعت عملکرد و اجرای برنامه‌ها را افزایش دهید.
  • اوپن سورس است.
  • سرعت عملکرد و اجرای برنامه‌ها بالاست.Php یک‌زبان سریع است که باعث صرفه‌جویی در هزینه و زمان می‌شود.
  • و….

مزایای پکیج آموزش PHP:

  • تسلط برنامه‌نویسی با زبان PHP را از سطح مقدماتی تا پیشرفته آموزش‌دیده و کاملاً مسلط و حرفه‌ای شوید.
  • باکیفیت‌ترین آموزش های  php کشور، با توجه به سرفصل و محتوای ارائه‌شده
  • آموزش متناسب با بازار کار برنامه نویسی ایران
  • کاملا پروژه محور و کاربردی
  • متمرکز روی تحلیل و کدنویسی استاندارد پروژه
  • و…

…………………………………………………..آموزش هایی را که با کمک این پکیج آموزشی فرا می گیرید…………………………………………………..

با کلیک بر روی عنوان هر دوره ، میتوانید سرفصل آن دوره را مشاهده کنید .

– دوره کاربردی آموزش پایه برنامه نویسی، الگوریتم و فلوچارت

پیش از شروع برنامه‌نویسی با هر زبان برنامه‌نویسی، شما باید قدرت درک و تحلیل مسئله و تبدیل آن به الگوریتم و فلوچارت را داشته باشید. به همین دلیل یادگیری و تسلط بر مفاهیم الگوریتم و فلوچارت در برنامه‌نویسی قبل از هر کاری لازم است. سپس شما می‌توانید زبان موردعلاقه خود را انتخاب کنید. یادگیری این موضوع هرچند ساده به نظر می‌رسد اما موضوعی حیاتی و مهم برای افرادی است که می‌خواهند برنامه‌نویسی را شروع و به‌صورت حرفه‌ای از آن در تحصیل، شغل و حرفه خود استفاده کنند.

– معرفی دوره مهندسی وب

مهندسی وب یک فرآیند استفاده‌شده برای ایجاد سیستم‌ها و کاربردهای مبتنی بر وب، باکیفیت بالا که یک مجموعه آرایه از مضامین و کارکردها را برای یک قشر وسیعی از کاربران نهایی می‌رساند، می‌باشد.در این بخش مطالب مقدماتی و مفیدی را عنوان می‌کنیم که برای شروع یادگیری هر فرد نیاز به آن دارد.

-دوره جامع آموزش مهندسی وب

در ۵ فصل ابتدایی این دوره مباحث مقدماتی و تا حدودی متوسط  بیان می شود . البته همان‌طور که خواهید دید مهندسی وب شامل مباحث جدیدی هست که در طول دوره با آن‌ها برخورد خواهید کرد.

در بخش اول، به‌صورت مقدماتی با HTML، CSS، JavaScript، Jquery و Bootstrapp آشنا می شوید و در بخش دوم که شامل ۳ فصل می‌باشد، تلاش شده است مفاهیم اساسی سمت سرور بررسی شوند. به این صورت که با مفاهیم کاربردی XML  و مدل DOM آشنا می‌شوید و تا حد متوسط آمادگی کار با انواع خوراک سایت مثل RSS و Atom و وب‌سرویس‌ها را پیدا می‌کنید.همچنین با زبان PHP آشنا می‌شوید این بخش شامل تمام مباحث کاربردی مقدماتی و متوسط می‌باشد. خیلی تلاش شده است که همگام با آموزش چند پروژه هم بررسی شود که می‌تواند برای شما عزیزان مفید باشد.در نهایت هم مباحث کاربردی MySQL بیان‌شده که برای تازه‌کارها بسیار مفید است.

– دوره آموزش مقدماتی PHP و شی گرایی

در این دوره که دوره ی مناسبی برای افراد تازه کار است، با هدف شروع برنامه نویسی وب به معرفی ۴۷ مبحث رد این حوزه پرداخته می شود.

– آموزش برنامه نویسی PHP در قالب پروژه وبسایت خبری

یکی از محبوب ترین و متداول ترین اسکریپت های مورد نیاز وب مستران، با توجه به دامنه وسیع اخبار ایران و جهان وجود دارد، وب سایت های خبری است.

در این دوره به آموزش PHP در قالب یک پروژه وبسایت خبری پرداخته می شود.

– آموزش Symfony در قالب پروژه وبسایت کاریابی

این دوره، یکی از دوره های حرفه ای مربوط به زبان برنامه نویسی php و فریم ورک محبوب سیمفونی است که در قالب یک پروژه کاریابی پیاده سازی می گردد.پروژه کاریابی یک سایت برای افرادیست که به دنبال نیرو برای شرکت یا خدمات خود هستند یا افراد متخصصی که به دنبال شغل مناسبی می گردند.

– آموزش کار با api اینستاگرام در PHP

همانطور که می دانید اینستاگرام شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو است. در سال‌های اخیر رشد فوق‌العاده‌ای در جذب کاربران داشته است و به یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب در بسیاری از کشورها از جمله ایران تبدیل شده است.

در این دوره با تمامی موارد اینستاگرام آشنا می شوید و همچنین می توانیم از داخل سایت خودمان داخل اینستاگرام لاگین کنیم و پست های دیگر کاربران را بخوانیم و یا پست جدید داخل اینستاگرام ارسال کنیم ….

– دوره کامل آموزش فریم ورک codeigniter

در این دوره به شکل پروژه محور فریم ورک codeigniter را بررسی خواهیم کرد و پس از آشنایی نسبی با قسمت های مختلف این framework به ساختن یک سیستم مدیریت محتوای ساده در قالب یک پروژه خواهیم پرداخت.

– دوره آموزش فریم ورک لاراول

فریم ورک به فارسی معنی چارچوب رو میده، یعنی یک سری استانداردهای تعریف شده که برنامه نویس رو ملزم به اجرای این استاندارد ها و حرکت در مسیر تعبیه شده میکنه

فریمورک های برنامه نویسی معمولا چیزی فراتر از این چهارچوب رو همراه خودشون دارند مثل توابع و کلاس های پرکاربرد از پیش نوشته شده و استاندارد شده طبق ساختار فریمورک ، البته خود این توابع هم با اضافه شدن به فریمورک جزئی از چهارچوب و ساختار فریمورک میشن که شما ملزم به رعایت اونها هستید ، هدف کلی از این توابع هم سرعت بیشتر در توسعه برنامه هست.

دوره جامع آموزش طراحی و ساخت روبات برای تلگرام با php

حتما همه شما با روبات های تلگرام آشنایی دارید و نیاز به معرفی نداره ولی این که این دوره چه کاربردی برای ما داره رو سعی می کنم یکم توضیح بدم

شما با طراحی یک روبات برای وب سایت این امکان رو به کاربران تلگرامتون میدین که یک سری از امکاناتی که مد نشرتون هست رو به صورت اتومات به کاربرانتون بدین…

– تولید سیستم مدیریت محتوای پیشرفته ماژولار با زبان php و فریم ورک yii2 – کامل

در این دوره آموزشی بی نظیر نحوه ساخت یک سیستم مدیریت محتوای ماژولار (پلاگین خور و قالب خور) را به صورت کامل با استفاده از فریم ورک yii2 آموزش می بینید و در پایان دوره توانایی این را خواهید داشت که یک سیستم کاملا اختصاصی برای پیاده سازی هر ایده و استارتاپی را داشته باشید.

سیستم مدیریت محتوا ( content management system ) یا CMS ، به معنای سیستم نرم افزاریست که به کمک آن محتوا مدیریت می شود و به نرم افزارهایی اطلاق می شود که نظام قابل مدیریتی را در ثبت , بروزرسانی و بازیابی محتوا فراهم می آورند . از جمله مزایای استفاده از سیستم مدیریت محتوا : صرفه‌جویی در زمان ایجاد و به روزرسانی وب سایت ها ،پشتیبانی مطمئن تر ،انعطاف‌پذیری بیشتر ،امنیت بالاتر وب‌سایت و…

 

لازم به ذکر است، نرم افزارها و کامپوننت های مورد نیاز، همراه این پکیج در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

نکته قابل توجه اینکه این مجموعه ارزشمند چکیده و حاصل تلاش و تجربه چندین ساله ما در حوزه آموزش برنامه نویسی متناسب با بازار کار ایران می باشد و سعی شده است بهترین مطالب از بهترین و با تجربه ترین اساتید جهت برخورداری شما عزیزان ارائه شود.

نوشته بسته جامع آموزش طراحی سایت و برنامه نویسی با زبان PHP اولین بار در دانشجویار پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار