پشتیبانی و امنیت وردپرس

خب تو مقاله قبلی درمورد ویژگی های وردپرس ، تاریخچه و …. صحبت کردیم . اما هنوزم ممکنه چندتا سوال از پشتیبانی و امنیت وردپرس تو ذهن خیلیا مونده باشه که لازمه به اونا هم جواب بدیم .

خیلیا شاید سوالشون این باشه که اگه مشکلی برامون پیش اومد چجوری مشکلمون رو رفع کنیم ؟

خب اول اینکه خیلی از برنامه نویسا دارن از وردپرس استفاده میکنن و خود وردپرس هم یک تالار گفت و گوی پشتیبانی داره که میلیون ها پرسش و راه حل توش هست و لازم نیست شما سوالتون رو مطرح کنین و منتظر بمونین که بهتون جواب بدن . میتونین سوالتون رو سرچ کنید و راه حل های مختلفی رو که افراد مختلف براش ارائه دادن رو مطالعه کنین و مطمئن باشین که راه حل های صد در صدی رو میتونین پیدا کنین به غیر از این تالار رسمی ، تالارای غیر رسمی زیادی هم هستن که میتونید از اونا استفاده کنین.

یک سوال خیلی مهم که خیلیا باهاش درگیرن اینه که امنیت وردپرس در چه حده ؟! و میشه برای طراحی سایتمون به وردپرس اعتماد کرد .

همونطور که قبلا در موردش صحبت کردیم ۳۰ درصد وب سایت های دنیا با وردپرس طراحی شدن ، واسه همینم خیلی از هکرها سعی میکنند که مدام یه باگ یا روزنه پیدا کنن که بتونن به سایت ها آسیب برسونن اما باز هم جای نگرانی نیست چون وردپرس استاندارد امنیت بالایی داره و آپدیت های منظمش باعث شده که بتونه خودش رو از آسیب پذیری در امان نگه داره . البته اینم بگم که بیشتر این نفوذها به دلیل اینه که کاربرا دانش و آگاهی کافی برای امنیت وب سایتشون رو ندارن . چندتا نکته رو هم بگم که خالی از لطف نیست :

  • افزونه هایی رو استفاده کنین که تازگیا بروز شده باشند .
  • افزونه هاتون رو از جایی دانلود کنین که قابل اعتماده .
  • تعداد دانلود های افزونه مورد نیازتون رو چک کنین و البته نظر کسایی که از اون افزونه استفاده کردن رو هم حتما چک کنین .
  • وردپرس رو با ورژن جدیدش به روز کنین .

سخن آخر :

وردپرس به شدت داره خودشو با نیاز های روز آپدیت میکنه . اینم میدونین که تعداد کسب و کار های اینترنتی که وب سایتشون با وردپرس ساخته شده هم داره به شدت رشد میکنه . تو آینده نزدیک تعداد کاربر های وردپرس به شدت افزایش پیدا میکنه و این باعث میشه که وردپرس ابزارهای بهتری در اختیار کاربرانش قرار بده ، پس وردپرس گزینه ی مناسبی برای سایت شماست ، از الان تا بعدا …

نوشته پشتیبانی و امنیت وردپرس اولین بار در آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
آموزش برنامه نویسی | آکادمی برنامه نویسی لرن فایلز