آموزش طراحی و ساخت دانگل بیسیم (پاسخ به تماس های تلفنی با سیستم صوتی اتومبیل)- بخش دوم

همیشه طراحی یک سیستم که بتواند مشکلات یک کار را حل و یا انجام آن کار را ساده کنند یک موفقیت است. چون مشکلات را به راحتی می توان با یک ایده ساده و اجرای آن عملی کرد. طرح از ایده تا موفقیت در حوزه الکترونیک به بررسی پیچیدگی برخی از کارها می‌پردازد و با ارائه ایده های جالب قصد از بین بردن آن مشکلات دارد. طبعا اجرای هر ایده نیازمند تلاش و دانش در حوزه های مختلف است. ما در بخش الکترونیک با اجرای این کار قصد داریم تا با طرح ایده، آن را عملی  کنیم.برای شروع می خواهیم یکی از ایده های ساده ولی جذاب خودمان را که می تواند برخی از مشکلات اجرایی را حذف کند عملی کنیم.

از ایده تا موفقیت -طراحی و ساخت دانگل بیسیم اتومبیل -بخش اول (پاسخ به تماس های تلفنی با سیستم صوتی اتومبیل)

تلفن همراه یکی از مهم ترین وسایل الکترونیکی هست که معمولا هر فرد در طول روز مقداری از زمان خود را با آن سپری میکند . گاهی پیش میاد که در حال رانندگی هستید و تلفن شما زنگ میخورد و چون تماس مهمی هست دوست ندارید اون رو از دست بدهید برای این امر مجبور هستید که یا به تماس تلفنی خود پاسخ بدهید که این کار از لحاظ قانونی درست نیست چون ممکن هست که باعت ایجاد تصادفات ناشی از حواس پرتی شود. ولی در بعضی مواقع چون احتیاج شدید به پاسخ تماس های مهم خود دارید ناچار به قانون شکنی هستیم و مجبوریم که به تماس خود پاسخ بدهیم  در اتومبیل های پیشرفته و یا نمونه های خارجی این مشکل توسط طراحان آن ها حل شده اما در اتومبیل های ساخت داخل  یا نمونه های قدیمی معمولا به این نکات اهمیت زیادی نمیدهند و آپشن هایی مانند وجود آینه بغل رو به تماس در حرکت ترجیح میدهند.

 

 

خب ما مشکلات  رو بیان کردم  و تنها یک ایده به ذهن ما میرسد آن هم این است که یک دستگاه تولید کنیم که بتوان آن را بر روی هر اتومبیل چه ساخت داخل و چه خارجی به صورت یک محصول جداگانه پیاده سازی کرد . اما نکته اینجاست که دستگاه ما باید یک سیستم ساده باشد که هرکس بتواند آن را تولید کند(حتی بدون یک خط کد نویسی ) اگر یکم در حوزه الکترونیک فعال باشد و به سیستم ماشین صدمه ای نزند بلکه مانند یک فلش مموری بتواند به سیستم اتومبیل وصل و هر وقت خواستیم اون را جدا کنیم .

 

خوب ایده مطرح شد!

حالا با ما همراه باشید برای رساندن این ایده به موفقیت…

نوشته آموزش طراحی و ساخت دانگل بیسیم (پاسخ به تماس های تلفنی با سیستم صوتی اتومبیل)- بخش دوم اولین بار در دانشجویار پدیدار شد.

مبنع این خبر (برای مشاهده متن کامل خبر لینک زیر را بزنید):
دانشجویار