انتشار مجله کاربرد سنجش از دور و GIS در علوم منابع طبيعي

  انتشار مجله کاربرد سنجش از دور و GIS در علوم منابع طبيعي

فصلنامه کاربرد سنجش از دور و GIS در علوم منابع طبيعی به سردبیری دكتر مهدی فرح‌پور از سوی معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر منتشر می‌شود._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این مجله نتایج تحقیقات کاربردی  یا بنیادی را به‌صورت مقالات تحقیقی در تمامی زمینه‌های تخصصی سنجش از دور و سيستم‌های اطلاعات جغرافيايی در علوم منابع طبيعی به زبان فارسی و چکیده انگلیسی به چاپ می‌رساند.

کاربرد GIS در آمايش سرزمين، کاربرد سنجش از دور و GIS در ارزيابی منابع آب و خاک، کاربرد سنجش از راه دور در برنامه‌ريزی برای مراتع و بيابان‌ها و همچنین مدل‌سازی برای تعيين توليد و پايداری اکوسيستم‌های مرتعی، جنگلی و بيابانی و سيستم‌های پشتيبانی کننده تصميم DSSبرای مديريت محيط زيست و منابع طبيعی از جمله محورهای مقالات برای پذیرش و چاپ در مجله کاربرد سنجش از دور و GIS در علوم منابع طبیعی است.

رعایت اخلاق علمی در نگارش مقالات و این‌که مقالات در هیچ مجله داخلی یا خارجی چاپ نشده باشند از جمله شرایط پذیرش و داوری مقالات برای چاپ در این مجله است.
مجله کاربرد سنجش از دور و GIS در علوم منابع طبيعی، به‌صورت فصلنامه منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر به نشانی اینترنتی www.iaubushehr.ac.ir مراجعه کنند.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری