برپایی شانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران

  شانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران برگزار می‌شود

سازمان علمی دانشجویی مهندسی برق کشور با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون شانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران برگزار می‌کند. مقالات برگزیده بعد از داوری در قالب کتابی چاپ خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، كنفرانس دانشجويي مهندسي برق ايران از بزرگترین برنامه های کشوری سازمان علمی دانشجویی مهندسی برق کشور است که همه ساله به میزبانی یکی از دانشگاه‌های کشور برپا می‌شود.
 
ايجاد فضاي مناسب براي گردهمايي دانشجويان مهندسي برق و كامپيوتر و ايجاد انگيزه بين دانشجويان جهت انجام فعاليت‌هاي پژوهشي، گردآوري و ارایه دستاوردهاي علمي و پژوهشي دانشجويان مهندسی برق از جمله اهداف برپایی این کنفرانس است.  

 تجربه انجام كارهاي گروهي با مشاركت دانشجويان در زمينه‌هاي مختلف اجرايی و علمي -كاربردی، ايجاد ارتباط موثر بين صنعت و دانشگاه، هدايت پژوهش‌هاي دانشگاهي در راستاي نيازهاي صنعت و فراهم کردن بستري مناسب جهت ارتباط دانشجويان ممتاز و صاحبان صنايع و كارآفرينان از دیگر اهداف متولیان این کنفرانس است.

الکترونیک، مخابرات سیستم، مخابرات(میدان‌ها و امواج الکترو مغناطیسی)، قدرت و سیستم، قدرت ماشین‌های الکتریکی و الکترونیک قدرت، کنترل، مهندسی پزشکی، کامپیوتر، فناوری اطلاعات از محورهای مهم این کنفرانس اعلام شده‌اند.

دبیرخانه این کنفرانس با دعوت از علاقه‌مندان برای ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس دانشجویی مهندسی برق ایران اعلام کرده است که مقالات برگزیده هیات داوران در مجموعه ای به چاپ خواهد رسید.

این کنفرانس 12 تا 14شهریورماه امسال با حضور استادان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی کازرون برگزار می‌شود. اطلاعات تکمیلی در تارنمای این کنفرانس به نشانی  اینترنتی http://www.iscee.ir قابل مشاهده است.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری