برگزاری دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین

موسسه آموزش عالی غیرانتفاعی حکیم جرجانی دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین را برگزار می‌کند. مجموعه مقالات برگزیده این همایش به صورت الکترونیکی منتشر می‌شود.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، همايش «علوم مديريت نوين» با فراخوان ملي قصد دارد تا گردهمايي بزرگ علمي را براي دانشمندان، صاحبنظران و انديشمندان علوم مديريت رقم بزند. تبادل نتايج آخرين پژوهش‌هاي صورت گرفته و اطلاع‌رساني نتايج کاربردي آن‌ها در نظام مديريتي کشور به منظور دستيابي به توسعه پايدار، رشد و شکوفايي صنايع و توليد ملي و بهبود وضعيت اقتصادي از اهداف این همایش است.

مديريت اسلامي، مديريت نيروي انساني و مديريت توليد، مديريت بازرگاني و بازاريابي، مديريت دولتي و مديريت آموزش، مديريت سيستم اطلاعات مديريت، مديريت کارآفريني، مديريت کشاورزي و مديريت بيمه، مديريت پروژه، مديريت مالي و حسابداري، مديريت سرمايه گذاري و مديريت دانش، مديريت انرژي و مديريت استراتژيک از سوی دبیرخانه به عنوان محورهای این همایش اعلام شده است.

مجموعه مقالات این همایش پس از داوری در مجموعه‌ای در قالب نشر الکترونیک منتشر خواهد شد. این همایش 14 شهریور ماه امسال در گرگان برگزار می‌شود. 

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی http://www.mmsc.ir مراجعه کنند. 


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری