خواستار حمایت ناشران هستیم

مسوول كميته علمي نخستین همایش «مدیران موثر و کارآمد در حماسه اقتصادی»:

مسوول كميته علمي نخستین همایش «مدیران موثر و کارآمد در حماسه اقتصادی» با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در حاشیه محل برگزاری همایش، خواستار حمایت ناشران حوزه مدیریت و اقتصاد برای حضور در این نمایشگاه شد._

نصرت‌اله صفائی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران اظهار کرد: موسسه فرهنگی هنری بیان قلم با هدف ارتباط و ایجاد فضایی برای انتقال تجربه مدیران داخلی و خارجی تصمیم به برگزاری کلاس‌های آموزشی گرفت اما به دلیل استقبال کمرنگ از این طرح، برگزاری «نخستین همایش مدیران موثر و کارآمد در حماسه اقتصادی» را با همکاری سایر فعالان حوزه مدیریت در برنامه قرار داد.

وی با اشاره به دریافت مقاله از سوی پژوهشگران حوزه مدیریت افزود: مقا‌له‌های ارسالی به دبیرخانه همایش بعد از ممیزی و بررسی از سوی کمیته علمی در همایش ارایه خواهد شد.

صفائی با بیان این مطلب که در حاشیه برگزاری نخستین همایش «مدیران موثر و کارآمد در حماسه اقتصادی» نمایشگاهی از آثار حوزه مدیریت و اقتصاد برپا خواهد شد عنوان کرد: موسسه بیان قلم با هدف معرفی و عرضه آثار برجسته مدیریت و اقتصاد با همکاری مديران شايسته كشور و ناشران قصد برپایی نمایشگاه کتاب در حاشیه همایش را دارد.

وی ادامه داد: موسسه فرهنگی هنری بیان قلم برای برپایی این نمایشگاه به کمک و حمایت ناشران حوزه مدیریت نیاز دارد. فعالان حوزه نشر با عرضه آثارشان اعم از ترجمه و تالیفی می‌توانند متولیان برگزاری نخستین همایش « مدیران موثر و کارآمد در حماسه اقتصادی» را یاری کنند.

صفائی با اشاره به حضور برترین مدیران داخلی و خارجی در نخستین همایش «مدیران موثر و کارآمد در حماسه اقتصادی» گفت: متولیان و حامیان همایش با هدف ارایه راهكارهای نوين مديريتي ومراقبتي، آشنایی و انتقال تجربه‌های مدیران عرصه بین‌الملل و داخلی از برترین شخصیت‌های مدیریتی دعوت به عمل آورده است. برخی از این فعالان از کشورهای آمریکا، سوئد و انگلیس به کشور دعوت شده‌اند.

وی با اشاره به توان علمی و حرفه‌ای مهمانان همایش گفت: برخی از مدیران دعوت شده شخصیت‌های ایرانی فعال در شرکت‌های بین‌المللی مانند مایکروسافت هستند.

مسوول كميته علمي همایش «مدیران موثر و کارآمد در حماسه اقتصادی» در ادامه از برگزاری کلاس‌های مجازی برای مدیران خبر داد و افزود: پس از پایان همایش، با نظر کمیته آموزشی، مدیران با سابقه و دارای مدرک دانشگاهی می‌توانند درکلاس‌های مجازی مدیریت شرکت کنند.

نخستین همایش «مدیران موثر و کارآمد در حماسه اقتصادی» 25 مهر سال جاری در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود. 

از مهمترین محورهای این همایش می‌توان به معرفی مدیران توانمند تحليل و آسيب شناسی تحريم های اقتصادی و مقابله با آن، ثروت ملی، اقتصاد مقاومتی، ارایه الگوهای نوين مديريتی و مراقبتی و توسعه اقتصادی و توليد اشاره کرد.

معاونت علمی و فناوری ریيس جمهوری، وزير صنعت، معدن و تجارت، مسوولان ارشد وزارت نيرو، مسوولان ارشد وزارت نفت، مسوولان ارشد سازمان توسعه و تجارت ايران و مسوولان دولتی و مديران بخش خصوصی از كشورهای مختلف از مهمانان این همایش هستند.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری