گامی ضروری برای عرصه‌ نوین آگاهی برداشته شد

  گامی ضروری برای عرصه‌ نوین آگاهی برداشته شد

کتاب« سلامت کامل، نخستین گام ضروری برای عرصه‌ی نوین آگاهی» نوشته پیتر بورواش و ترجمه روح انگیز گل بیدی و بزرگمهر گل بیدی از سوی انتشارات بهجت چاپ شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، در چند دهه اخیر سلامت بشر به میزان هشدار دهنده‌ای دچار آشفتگی شده است. افزایش هراس‌انگیز بیماری‌های مختلف، حملات قلبی، سرطان و ایدز همراه با انهدام تدریجی وضعیت زیست محیطی سیاره ما به ما تاکید می‌کند که آگاهی‌های خود را، شخصی و جمعی تغییر دهیم و در نگرش خود تجدید نظر کنیم.
 
هدف اصلی كتاب« سلامت کامل، نخستین گام ضروری برای عرصه‌ی نوین آگاهی» اين است كه به شما انگيزه دهد تا نسبت به سلامتی بدن و محيط زيست خود درك شايسته و بهتری داشته باشيد. با افزايش اين درك، هر قدر شما بيشتر آگاه شويد، قادر خواهيد بود گزينه صحيح‌تری را برای تحول در شيوه زندگی‌تان انتخاب كنيد و راه تازه‌ای در عرصه نوين زندگی، سلامتی و شادی بيابيد.
 
زمانی که از روی فرم بودن صحبت به میان می‌آید، همه ذهن ها متوجه تناسب اندام می‌شود، اما آیا روحیه‌تان هم روی فرم است؟ آیا شما به اندازه کافی سالم هستید که بتوانید 50 متر بدوید تا به اتوبوس مورد نظرتان برسید؟ آیا می‌توانید از پله‌ها بالا بروید بدون اینکه به نفس نفس زدن بیافتید؟ آیا می‌توانید بدون مایوس شدن، مسافت زیادی را پیاده‌روی کنید؟ با خواندن این کتاب شما می‌توانید جواب همه این سوال‌ها را بگیرید. 

کتاب «سلامت کامل، نخستین گام ضروری برای عرصه‌ی نوین آگاهی» در 200 صفحه و با قیمت 9 هزار تومان از سوی انتشارات بهجت منتشر شده است.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری