«استاتیک، مکانیک برداری برای مهندسان» منتشر شد

  «استاتیک، مکانیک برداری برای مهندسان» منتشر شد

ویراست نهم کتاب « استاتیک، مکانیک برداری برای مهندسان در دستگاه SI» ترجمه محمدرضا افضلی توسط انتشارات نشر کتاب دانشگاهی روانه بازار کتاب شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، در ویراست نهم «استاتیک، مکانیک برداری برای مهندسان» برای کمک به تجسم، از راه حلهای برداری و تصویری و ابزارهایی از قبیل (پویانمایی) و عکس های واقعی استفاده شده‌است تا دانشجو، مفاهیم درسی و مسایل را بهتر درک کند.

مسایل فراوان این کتاب، از آسان به دشوار مرتب شده‌اند تا دانشجو علاوه بر تمرین کافی، مهارت‌های تحلیل و حل مساله را به‌تدریج کسب کند.

پویانمایی برای کمک به تجسم مفاهیم، ارایه مسایل متعدد برای تمرین و وجود نمودارهایی که کاربردهای واقعی را نمایش می‌دهند، از جمله ویژگی‌های این کتاب است.

کتاب در 11 فصل تالیف شده است. مباحثی مانند بردارهای نیرو، تعادل ذره، فرایندهای سیستم نیرو،تعادل جسم صلب، تحلیل سازه‌ای، نیروهای داخلی، اصطکاک، مرکز ثقل و مرکزوار، لنگرهای لختی و کار مجازی موارد مطرح شده در این کتاب‌اند.

«استاتیک، مکانیک‌برداری برای مهندسان در دستگاه SI» تالیف فردیناند پی. بییر، ای. راسل جانستون، دیوید اف. مازورک و الیوت آر. آیزنبرگ به همت محمدرضا افضلی در672 صفحه ترجمه شده و انتشارات نشر کتاب دانشگاهی آن‌را با شمارگان هزار و 100نسخه به قیمت 15هزار تومان روانه بازار کتاب کرده است .


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری