نهمین شماره پژوهشنامه مدیریت منتشر شد

نهمین شماره پژوهشنامه مدیریت با عنوان «مدیریت صنعتی» با77 پرسشنامه به همت سازمان مدیریت صنعتی به بازار نشر عرضه شده است._

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، سازمان مدیریت صنعتی نهمین شماره پژوهشنامه مدیریت را با عنوان « مدیریت صنعتی» در چهار فصل با 77 پرسشنامه منتشر کرد.

سیدمحمد مقیمی، استاد دانشگاه تهران و مجید رمضان، استادیار دانشگاه صنعتی مالک‌اشتر در مقام مولفان این شماره، علاوه بر ارایه 77 پرسشنامه معتبر جهانی در ابتدای هر فصل کتاب چکیده‌ای از مبانی نظری مدیریتی را منتشر کرده‌اند.

نخستین فصل این شماره با عنوان «مدیریت تولید و عملیات» شناخته می‌شود. از جمله موضوع‌های پرسشنامه این فصل می‌توان به یکپارچگی سازمان تولید، اجرای تکنولوژی پیشرفت تولید،‌عملکرد مدیریت تولید و توسعه کالاهای جدید اشاره کرد.

فصل دوم یعنی «مدیریت زنجیره تامین» با 21 پرسشنامه به مباحثی مانند مدیریت ارزش، ‌اعتماد به تامین کنندگان، روابط با عرضه کننده در زنجیره تامین و انتخاب شریک در زنجیره تامین می‌پردازد.
       
«مدیریت کیفیت» عنوان سومین فصل کتاب است. کیفیت خدمات عرضه‌کننده، مدیریت کیفیت جامع، ‌اقدامات انجام شده در زمینه کیفیت و عوامل موثر بر بهبود کیفیت برخی از عنوان‌های 28 پرسشنامه این فصل است.

فصل انتهایی پژوهشنامه مدیریت با عنوان «مدیریت پروژه» شناخته می‌شود. هشت پرسشنامه این فصل به مباحثی مانند ابزارهای مدیریت پروژه، نگرش‌ها درباره مدیریت پروژه و جو توانمندسازی در محیط پروژه می‌پردازد.

نهمین شماره پژوهشنامه مدیریت با عنوان «مدیریت صنعتی» در 105 صفحه شمارگان هزار و 200نسخه به بهای پنج هزار و 500 تومان به همت انتشارات سازمان مدیریت صنعتی به بازار نشر عرضه شده است.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری