انتشار ویراست دوم کتابی با موضوع مدیریت کارگاه ساختمانی

  انتشار ویراست دوم کتابی با موضوع مدیریت کارگاه ساختمانی

جی.ای.جانسون کتاب« مدیریت کارگاه و نگهداری مصالح و تجهیزات ساختمانی» را تالیف کرده و سام فروتنی آن را به فارسی برگردانده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، جانسون در این کتاب هشت فصلی بر تامین مصالح و کنترل‌های موجود در روند ساختمان‌سازی اشاره دارد.

نویسنده در فصل اول به موضوع ضرورت کنترل‌های کارگاهي پرداخته و این موضوع را برای خوانندگان تشریح کرده است. در فصل دوم تامين مصالح در صنعت ساختمان‌سازی پیش‌روی خوانندگان قرار گرفته است.

مولف کتاب برای رعایت مسایل ایمنی در ساختمان‌سازی مبحث جا‌به‌جایی مصالح را برای این گروه از خوانندگان تشریح می‌کند و در ادامه نیز ماشين‌آلات و تجهيزات جابه‌جایي مصالح را مورد بررسی قرار داده است.

خوانندگان در ادامه این کتاب هشت فصلی، انبارکردن مصالح و کنترل‌هاي موجود مصالح در کارگاه را برای آشنایی خوانندگان به نگارش درآورده است. امنيت، ماشين آلات و مصالح مبحث فصل هفتم کتاب را تشکیل می‌دهد و ‌جلوگيري از آسيب در کارگاه را در فصل هشتم گنجانده است.

خوانندگان این کتاب افزون بر مطالعه فصول هشت‌گانه این کتاب، 6 پیوست اضافه شده در کتاب را نیز می‌توانند مطالعه کنند. پیوست‌هایی که به جداول کنترل مواد، شرح نحوه کاربرد 10 نمونه فرم‌های کارگاهی و نمونه پیمان می‌پردازد.

نویسنده در ادامه پیوست‌های اضافه شده در کتاب، شرایط عمومی و خصوصی قرارداد و فرهنگ‌های برخی واژه‌ها و لغات اختصاصی ساختمان به زبان انگلیسی برای اطلاع خوانندگان در کتاب گنجانده شده است.

انتشارات روزنه « مدیریت کارگاه و نگهداری مصالح و تجهیزات ساختمانی» را در 320 صفحه و به قیمت هشت هزار و 400 تومان منتشر کرده است.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری