«کلید اکسل برای مهندسان عمران» منتشر شد

محمدتقی مروج برای مهندسان عمران کتابی با عنوان« کلید اکسل برای مهندسان» را تالیف کرده است و انتشارات توسعه آموزش و کلید آموزش به چاپ ویراست دوم این کتاب به همراه لوح آموزشی اقدام کرده است.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا)، نویسنده در کتاب «کلید اکسل برای مهندسان عمران» به توابع و ابزارهایی می‌پردازد که در روند تهیه متره و صورت وضعیت، محاسبه تعدیل و موارد مربوط به آن بسیار کارساز است و سرعت قابل توجهی به کار می‌بخشد. در این بخش از ابزارهای پیشرفته و جدید اکسل که گاه کاربران با سابقه اکسل نیز با آن آشنا نیستند استفاده شده است.

در فصل دیگری از کتاب، نویسنده به کاربردهای اکسل در زمینه‌های محاسباتی سازه و طراحی اتصالات پرداخته است که می‌تواند هم برای دانشجویان و هم برای مهندسان حرفه‌ای بسیار جذاب و کاربردی باشد.

نویسنده این کتاب معتقد است که خوانندگان و علاقه‌مندان این کتاب با فراگیری اکسل و مهارت‌های سطح بالا در آن می‌توانند در امور حرفه‌ای و  امور تحصیلی چند گام جلوتر از دیگران باشند.

نشر توسعه آموزش و کلید آموزش در سال‌جاری کتاب«کلید اکسل برای مهندسان عمران» را در 159 صفحه به بهای هفت‌هزار و 900 تومان در دسترس علاقه‌مندان و دانشجویان رشته مهندسی عمران قرار داده است.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری