نکات بالینی و کاربردی کالبد شناسی لگن مکتوب شد

  نکات بالینی و کاربردی کالبد شناسی لگن مکتوب شد

کتاب «کالبد‌شناسی لگن همراه با نکات بالینی و کاربردی» تالیف صغری بهمن‌پور با هدف شناساندن بیشتر ویژگی‌های آناتومی بدن به دانشجویان رشته‌های پزشکی تالیف شد.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب حاضر به بررسی و شناخت آناتومی کالبد لگن می‌پردازد. نویسنده در پایان هر فصل از کتاب، نکات بالینی مربوط به لگن و سلامت آن‌را برای خوانندگان تشریح کرده است.

مولف در پایان کتاب نیز یک فصل را به‌طور جداگانه به مسایل بالینی و شرح حال بیماران اختصاص و ارتباط میان ساختمان جدار شکمی و ارتباط آن با ناحیه لگنی را مورد بررسی قرار داده است.

کتاب «کالبد‌شناسی همراه با نکات بالینی و کاربردی» به شکل مصور تالیف و چاپ شده که به عقیده مولف تصاویر درک مطالب را برای خوانندگان آسان‌تر می‌کند.

در پایان کتاب نیز سوالات مربوط به آناتومی لگن که در دوره‌های مختلف امتحان جامع علوم پایه پزشکی برای داوطلبان مطرح می‌شود برای مطالعه بیشتر دانشجویان و داوطلبان دستیاری پزشکی گردآوری و گنجانده شده است.

کتاب «کالبد‌شناسی لگن همراه با نکات بالینی و کاربردی» در 294 صفحه و به بهای هشت‌ هزار تومان از سوی انتشارات دانشگاه علوم‌ پزشکی شیراز  منتشر شده است.  


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری