هشتمین همایش دانش‌آموختگان مهندسی شیمی برگزار می‌شود

با حضور نویسندگان، محققان و استادان پیشکسوت رشته شیمی

  هشتمین همایش دانش‌آموختگان مهندسی شیمی برگزار می‌شود

هشتمین همایش دانش‌آموختگان مهندسی شیمی ایران در راستای تجلیل از فارغ‌التحصیلان و منتخبان المپیاد‌های شیمی، بعدازظهر چهارشنبه (17‌مهر‌ماه) با حضور جعفر توفیقی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

محمد واشقانی، مسوول دبیرخانه این همایش در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، عنوان کرد: در این همایش علاوه بر دکتر جعفر توفیقی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر حمید میر‌زاده، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ابراهیم واشقانی فراهانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه جامع علمی و کاربردی، دکتر منصور معظمی، معاون بین‌الملل وزارت نفت، دکتر حسین انتظامی، معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از استادان پیشکسوت مهندسی شیمی دانشگاه‌های کشور حضور خواهند داشت.

واشقانی، با اشاره به این نکته که مسوولان دعوت شده به این همایش عمدتا تحصیل‌کرده‌های رشته شیمی، محققان و نویسندگان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هستند، افزود: علاوه بر منتخبان المپیادهای شیمی، شرکت‌های فعال و نمونه عرصه نفت نیز در این همایش شرکت و به معرفی دستاوردهای خود می‌پردازند. 

در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از نشریات تخصصی حوزه شیمی در شاخه‌های مختلف برپا خواهد شد.

هشتمین همایش بزرگ دانش‌آموختگان مهندسی شیمی ایران، فردا (چهارشنبه 17 مهرماه) از ساعت 14 در سالن ابوریحان مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شود.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری