آیین بیست و یکمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی

چاپ ۸۰۰ عنوان کتاب در حوزه دانش و فناوری در ۲۱ سال

  آیین بیست و یکمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی

آیین گرامیداشت بیست و یکمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی با حضور حمید شاه‌آبادی، مشاور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از روسای واحد‌های این دانشگاه، عصر امروز (۱۷ مهر) در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این آیین گرامیداشت با سخنرانی حمید شاه‌آبادی، مشاور امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی صدر، معاون سنجش، ‌خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه و دکتر فرزانه، رییس هیات مدیره دانشگاه علمی و کاربردی واحد ۴۷، بهرام کلهرنیا استاد و پژوهشگر رشته گرافیک دانشکده هنر و جمعی از مدیران و معاونان دانشگاه،از ساعت ۱۶ و ۳۰  امروز در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این آیین، با هدف ارزیابی عملکرد دانشگاه جامع علمی و کاربردی و بررسی مشکلات، چشم‌اندازها و پتانسیل‌های این دانشگاه در مدت ۲۱ سال فعالیت آن در عرصه آموزش عالی کشور برگزار خواهد شد.
 
دانشگاه جامع علمی و کاربردی، از ابتدای فعالیت تا اردیبهشت‌ماه امسال، بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب در حوزه دانش و فناوری منتشر کرده‌است. 

چاپ کتاب در حوزه‌های برنامه‌ریزی، تالیف و چاپ کتاب‌هایی در خصوص مهارت‌های مشترک همه رشته‌های علمی کاربردی با عناوین شش‌گانه کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات، اخلاق حرفه‌ای، اصول سرپرستی، ایمنی و بهداشت محیط کار، کارآفرینی و مهارت‌ها و قوانین کسب و کار از جمله فعالیت‌های آینده این دانشگاه در حوزه نشر خواهد بود. 

آیین گرامیداشت بیست‌ و یکمین سالگرد تاسیس دانشگاه جامع علمی و کاربردی، از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به مدت دو ساعت در فرهنگسرای ارسباران، واقع در  خیابان دکتر علی شریعتی، خیابان جلفا برگزار می‌شود.


خبرگزاری کتاب – پربیننده ترین عناوین دانش و فناوری