ماهنامه تحلیلی «شبکه» به شماره 148 رسید

ماهنامه خبری، تحلیلی و آموزشی «شبکه» با موضوع فناوری‌های روز به شماره 148 رسید.-

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، این ماهنامه به مدیر‌مسوولی هرمز پور‌رستمی و سردبیری پرهام ایزد‌پناه در هشت بخش و با مطالب متنوع علمی به‌صورت ماهانه منتشر می‌شود.

در بخش خبر و گزارش در این ماهنامه تازه‌های ایسوس و شبکه‌های بی‌سیم Pepwave و اخبار نظام صنفی رایانه‌ای برای مطالعه خوانندگان در نظر گرفته شده است.

در بخش دیدگاه این ماهنامه یادداشتی با عنوان «قبض و بسط در سرزمینی که شاپرک ندارد» در کنار «خصوصی‌تر سازی» به چاپ رسیده است. اجاره‌نشینی در ابرها، امنیت در عصر رصد و XperiaZR صدف درخشان دریایی از دیگر مطالب این ماهنامه است که در بخش شاهراه اطلاعات این ماهنامه به چاپ رسیده است.

شورای سیاستگذاری ماهنامه «شبکه» بخشی را با عنوان کارگاه در این ماهنامه گنجانده است. در این شماره بخش نخست مطلب ساخت یک برنامه فشرده‌کننده با Net4.5 را در کنار بخش دوم مطلب MongoDB درسی شاپ به چاپ رسانده و پیش‌روی مخاطبان علاقه‌مند به دنیای شبکه و وب قرار داده‌اند.

«بابا آی‌پد وسیله آموزشیه» در صفحه 168 این ماهنامه و در بخش عصر شبکه منتشر شده است. فناوری شبکه دیگر بخش علمی این ماهنامه است که خوانندگان می‌توانند در این بخش به مطالعه مطالبی مانند دروازه کلاود و مجازی‌سازی و دوراهی پیش‌رو؛ آینده‌پردازی‌ها موبایل بپردازند.

شماره 148 ماهنامه «شبکه» در  262 صفحه به بهای دو‌هزار و 700 تومان منتشر و روانه بازار نشریه‌های تخصصی شده است.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری