برگزاری جشنواره کتاب سال دانشجویی، مهمترین اقدام جهاد دانشگاهی در هفته کتاب است

معاون اطلاع‌رسانی و ارتباطات جهاد دانشگاهی:

  برگزاری جشنواره کتاب سال دانشجویی، مهمترین اقدام جهاد دانشگاهی در هفته کتاب است

مریم مبینی، معاون اطلاع‌رسانی و ارتباطات جهاد دانشگاهی در آستانه آغاز بیست‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: مهمترین اقدام جهاد دانشگاهی در این دوره از هفته کتاب که از ۲۵ آبانماه تا ۲ آذر ماه برگزارخواهد شد، برگزاری بیستمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی است./

مریم مبینی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، درباره آثار ارسال شده به بیستمین دوره جشنواره کتاب سال دانشجویی، گفت: کار داوری‌ آثار ارسالی آغاز شده و مراسم انتخاب آثار برتر و اهدای جوایز نیز روز سه‌شنبه ۲۸ آبانماه همزمان با آیین پایانی جشنواره انجام خواهد شد.

وی در معرفی دیگر فعالیت‌های  جهاد دانشگاهی در بیست‌و‌یکمین دوره هفته کتاب، اظهار کرد:  جهاد دانشگاهی در نظر دارد در هفته کتاب از مولفان و مترجمان کتاب‌های علمی قدردانی‌کند. برگزاری جلسات نقد کتاب دانشگاهی نیز از دیگر اقدامات جهاد دانشگاهی در هفته کتاب است. 

مبینی در ادامه افزود: تجلیل از کتابداران و کتابفروشان برتر دانشگاهی و رونمایی از تازه‌های نشر جهاد دانشگاهی از دیگر برنامه‌های این سازمان در بیست‌ویکمین دوره هفته کتاب خواهد بود.

معاون اطلاع‌رسانی و ارتباطات سازمان جهاد دانشگاهی، با اشاره به برپایی نشست‌ها و میزگرد‌هایی با موضوع کتاب و کتابخوانی در هفته کتاب، گفت: در جریان برگزاری نشست‌های تخصصی، موانع و مشکلات کتابخوانی در کشور، با حضور کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد. 

وی ادامه داد: قدردانی از نویسندگان نو‌نهال و نوجوان جهاد دانشگاهی و برگزاری مسابقه نویسندگی ویژه این گروه، مسابقات کتابخوانی در سطوح دانشگاهی، برگزاری نمایشگاه‌های عمومی و تخصصی کتاب دانشگاهی و برگزاری مسابقات خلاصه‌نویسی کتاب از دیگر اقداماتی است که در هفته کتاب به همت جهاددانشگاهی انجام خواهد شد.
 
بیست‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، از ۲۵ آبانماه تا دوم آذرماه برگزار خواهد شد.


خبرگزاری کتاب – پربیننده ترین عناوین دانش و فناوری