اختتامیه بیستمین جشنواره کتاب سال دانشجویی برگزار می‌شود

  اختتامیه بیستمین جشنواره کتاب سال دانشجویی برگزار می‌شود

رییس سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی از برگزاری اختتامیه بیستمین جشنواره کتاب سال دانشجویی در روز سه‌شنبه 28 آبان‌ماه، همزمان با هفته کتاب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، محمد سلگی گفت: این مراسم با حضور علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از شخصیت‌های علمی، فرهنگی کشور برپا می‌شود.

وی با بیان‌این‌که 400 کتاب دانشجویی برای داوری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، اظهار کرد: کتاب‌های علوم پزشکی و دامپزشکی با 63 عنوان، بالاترین تعداد آثار ارسالی را به خود اختصاص داده‌اند.

سلگی، با اشاره به همکاری نهادهای مختلف در برپایی این جشنواره گفت: بیستمین جشنواره کتاب سال دانشجویی با همكاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مرکز اطلاع‌رسانی بازارکار جهاد دانشگاهی، سازمان همیاری اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی و معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می‌شود.

مراسم اختتامیه بیستمین جشنواره کتاب سال دانشجویی، از ساعت 9 و 30 دقیقه تا 12 روز سه‌شنبه (28 آبان‌ماه) در محل پژوهشکده فرهنگ، هنر و معماری جهاد دانشگاهی، واقع در خیابان انقلاب، نبش خیابان برادران مظفر برگزار می‌شود.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری