«راهنمای عملی ارزشیابی برنامه» منتشر شد

کتاب «راهنمای عملی ارزشیابی برنامه» منطبق با اصول استاندارد و علمی ارزشیابی در آموزش پزشکی، به قلم عظیم میرزازاده و رقیه گندمکار، نخستین‌بار از سوی انتشارات طبیب منتشر شد./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، کتاب حاضر به‌عنوان یک راهنمای عملی در 6 فصل برای دانشجویان رشته پزشکی تدوین شده‌است.

در فصل نخست، مفاهیم پایه در ارزشیابی برنامه به منظور درک کیفیت در آموزش بررسی شده و فصل دوم نیز با مروری بر تاریخچه ارزشیابی، اتفاقات مهم در سیر تاریخی ارزشیابی برنامه را ارایه کرده‌است.

«رویکردهای متفاوت به ارزشیابی» و «منشا رویکردهای متفاوت ارزشیابی» موضوعاتی محوری مطرح شده در فصل‌های سوم و چهارم کتاب حاضر را شامل می‌شوند.

دانشجویان در فصل پنجم با «پیش‌نیازهای ارزشیابی برنامه» آشنا می‌شوند و در فصل پایانی کتاب نیز «مراحل تدوین طرح ارزشیابی» را مطالعه می‌کنند. در این فصل، تعریف و تفاوت استاندارد، منابع و روش‌های گردآوری اطلاعات و چالش‌های رایج در ارزشیابی، به‌طور مفصل بیان شده‌است.

چاپ نخست کتاب «راهنمای عملی ارزشیابی برنامه» با شمارگان دو هزار نسخه در 56 صفحه، به قیمت سه هزار و 750 تومان از سوی انتشارات طبیب منتشر شده‌است.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری