کاربرد آمار پیشرفته در پژوهش‌های پزشکی و پیراپزشکی …

این دوره برای پژوهشگران و دانشجویان رشته های پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد ودکتری طراحی شده است . 

روی سخنم با آنان است که در شاخه های علوم تجربی ،  قصد انجام پژوهش داشته  و ازمواجهه با فرمول های بی حساب آمار سراسیمه دارند . دراین کتاب ، پژوهش در رشته های پزشکی ،پیراپزشکی و پرستاری راتعریف کرده ام ، چگونگی استفاده ازآمار وبهره گیری از فرمول های هم چنان پیچیده آن را طبقه بندی ودر نهایت هر پژوهش را با تحلیل های آماری  به پایان رسانده ام .

روی سخن با آنان هائی است که در این شاخه ها ،  قصد انجام پژوهش داشته  و ازمواجهه با فرمول های بی حساب آمار سراسیمه دارند . طی این دوره ، پژوهش در رشته پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد ودکتری تعریف شده ، با استفاده از بررسی های موردی(Case Study ) چگونگی استفاده ازآمار وبهره گیری از فرمول های هم چنان پیچیده آن تعریف ودر نهایت هر مورد ، با تحلیل های آماری  به پایان خواهد رسید .

اما تنها به این امور بسنده نخواهد شد . در مواجهه با هر بررسی های موردی(Case Study ) ، روش استفاده از نرم افزار آماریSPSS درجای جای دوره آموزش داده شده تاهرآن چه اسباب پیچیدگی پژوهش را فراهم می آورد ، آسان جلوه نماید .

پس از خاتمه دوره پژوهشگران و دانشجویان رشته های پزشکی، پیراپزشکی و پرستاری در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد ودکتری ، خواهند توانست راساً تحلیل گر آماری پژوهش خود بوده و خود را از مر اجعه به دیگران وصرف هزینه های هنگفت بی نیاز خواهند دید .   

 


مدیریت آموزش