چهاردهمین نشست علمی حسینیه ارشاد برگزار می‌شود

  چهاردهمین نشست علمی حسینیه ارشاد برگزار می‌شود

چهاردهمین نشست علمی کتابخانه حسینیه ارشاد، با موضوع «پژوهش با تکیه بر محیط زیست و رسانه» با حضور جمعی از محققان عرصه علم در کتابخانه حسینیه ارشاد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)،‌ به نقل از روابط عمومی کتابخانه حسینه‌ ارشاد، همزمان با هفته پژوهش، چهاردهمین نشست علمی این مرکز با عنوان «پژوهش با تکیه بر محیط‌ زیست و رسانه» بعدازظهر چهارشنبه (27 آذرماه) برگزار می‌شود.

در این نشست علمی فائزه نعمتی درباره «پژوهش در روزنامه‌نگاری در ایران»،‌ مهندس محمد‌ درویش در زمینه «مهمترین چالش‏های محیط زیست در ایران»‌ و دکتر مریم اسدی درباره «بررسی رفتار اطلاع‌یابی در پژوهشگران در محیط وب در ایران» سخنرانی می‌کنند.

دکتر اکرم قدیمی،‌ دبیر انجمن ترویج علم ایران و دکتر پروانه پیش‌نمازی، نیز در این نشست به ترتیب درباره «نقش رسانه‌ها در عمومی‌سازی علم» و «پژوهشی در روزنامه‌نگاری علمی در ایران» سخنرانی خواهند کرد. 

دکتر علی زارع،‌ نویسنده و پژوهشگر و رییس مرکز پیش‌بینی زلزله در ایران، مسوولیت اجرای این نشست علمی را بر عهده خواهد داشت. 

نشست علمی «پژوهش با تکیه بر محیط زیست و رسانه» از ساعت 14 و 30 دقیقه چهارشنبه 27 آذرماه، ‌در کتابخانه حسینه ارشاد، واقع در خیابان شریعتی برگزار می‌شود.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری