مقالات کنفرانس «توسعه کيفيت راهبردی فراگير در سلامت غذا»

  مقالات کنفرانس «توسعه کيفيت راهبردی فراگير در سلامت غذا»

فراخوان مقاله نخستین کنفرانس ملی «توسعه کيفيت راهبردی فراگير در سلامت غذا» از سوی انجمن مديريت کيفيت ايران منتشر شد. این انجمن، مجموعه مقالات ارسال شده به دبیرخانه را پس از پایان کنفرانس، در قالب یک کتاب منتشر خواهد کرد./

امیر حیدری، دبیر اجرایی نخستين کنفرانس ملی «توسعه کيفيت راهبردی فراگير در سلامت غذا» به خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، گفت: این کنفرانس، ویژه استادان، صاحب نظران و فعالان حوزه صنایع غذایی کشور، اردیبهشت‌ماه سال 1393 برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: «نقش توسعه استانداردها در ارتقای کیفیت و ایمنی مواد غذایی»، «نقش سازمان‌های نظارتی در ارتقای سلامت غذا»، «توسعه فناوری‌های نوین در صنعت غذا»، «زنجیره تامین و توزیع در حفظ و پایداری کیفی مواد غذایی»، «جایگاه استقرار سیستم‌های مدیریتی در صنعت غذا»، «نقش برچسب‌گذاری در ارتقای آگاهی مصرف‌کنندگان»، «سیستم‌های ارتباط با مشتری و رضایت‌مندی مشتریان» و «نقش توسعه کیفیت در اقتصاد» محورهای مقالات نخستین کنفرانس ملی «توسعه کيفيت راهبردی فراگير در سلامت غذا» را تشکیل می‌دهند.

دبیر اجرایی این کنفرانس، افزود: انجمن مديريت کيفيت ايران، در جریان برگزاری کنفرانس ملی «توسعه کيفيت راهبردی فراگير در سلامت غذا» پنج مقاله برتر را معرفی و از صاحبان آن‌ها تجلیل خواهد کرد. همچنین مجموعه مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس را نیز، در قالب کتاب در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

حیدری با بیان این‌که علاقه‌مندان تا بیستم اسفند‌ماه مهلت دارند نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه کنفرانس اقدام کنند، گفت: در حاشیه برگزاری این کنفرانس، پنج نشست تخصصی و سه کارگاه آموزشی با موضوع «توسعه کیفیت صنایع غذایی» برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری نمایشگاه جانبی در این کنفرانس خبر داد و افزود: در این نمایشگاه، شرکت‌های وابسته به صنایع غذایی و کارخانه‌های صنایع غذایی کشور، به ارایه محصولات خود می‌پردازند.

دبیر اجرایی نخستين کنفرانس ملی «توسعه کيفيت راهبردی فراگير در سلامت غذا» اظهار کرد: انجمن مديريت کيفيت ايران، تصمیم دارد در این کنفرانس، از پنج شرکت برتر در حوزه صنایع غذایی کشور نیز تجلیل کند.

نخستين کنفرانس ملی «توسعه کيفيت راهبردی فراگير در سلامت غذا» اردیبهشت‌ماه 1393، در محل انستيتو تحقيقات تغذيه‌ای صنايع غذايی، برگزار خواهد شد.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری