تولید نرم‌افزار چندرسانه‌ای شهروند الکترونیک

از سوی فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد صورت گرفت

  تولید نرم‌افزار چندرسانه‌ای شهروند الکترونیک

فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد، با هدف ارتقای سطح سواد فناورانه شهروندان، به تولید نرم‌افزار چندرسانه‌ای شهروند الکترونیک اقدام کرده است./

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مرتضی کامل، مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد، در این‌باره اظهار کرد: فرهنگسرای فناوری و رسانه، در راستای رسالت خود مبنی بر ارتقای سطح سواد فناورانه شهروندان و با هدف آشنایی و استفاده بهینه از خدمات الکترونیک، به تولید نرم‌افزار چند‌رسانه‌ای شهروند الکترونیک اقدام کرده‌است.

وی ادامه داد: این نرم‌افزار شامل پنج لوح آموزشی است که موضوع‌هایی مانند مبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات، اینترنت و ارتباطات الکترونیک، خدمات الکترونیک، تجارت الکترونیک و آموزش مجموعه آفیس را دربر خواهد داشت.

مدیر فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد، توضیح داد: شماره نخست این لوح آموزشی، تهیه شده و در حال عرضه است. این لوح فشرده شامل سرفصل‌های مبانی فناوری اطلاعات، نرم‌افزار‌ها، آشنایی با ویندوز 7، مدیریت فایل‌ها، شبکه و اینترنت است.

کامل، همچنین از اجرای مجدد طرح شهروند الکترونیک در مشهد خبر داد و گفت: فرهنگسرای فناوری و رسانه مشهد، براساس تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان فنی ـ حرفه‌ای مشهد به امضا رسانده‌است، تصمیم دارد گواهینامه شرکت در دوره شهروند الکترونیک را برای همه شهروندانی که از سال 1386 تا بهار 1391 در این طرح شرکت‌کرده و لوح‌های آموزشی آن‌را تهیه کرده‌اند، صادر کند.


خبرگزاری کتاب – پربيننده ترين عناوين دانش و فناوری